خبرگزاری کار ایران

رشد منچستریونایتد محسوس است

مورینیو: منچسترسیتی تیمی بسیار نیرومند است

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۷۸۹

سرمربی منچستریونایتد در نشست خبری پیش از دیدار برابر منچسترسیتی در هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس گفت: باید رویکرد بهتری داشته باشیم زیرا رشد تیم محسوس است اما باید در زمینه استحکام تدافعی و شروع خوبی بازی‌ها هم رشد کنیم.

به گزارش ایلنا، ژوزه مورینیو در نشست خبری پیش از دیدار برابر منچسترسیتی اظهار داشت: مصدوم جدیدی در کار نیست. پس مصدومیت مهمی از بازی با یوونتوس نداشتیم. بعضی‌ها دچار کوفتگی شدند ولی فکر نمی‌کنم هیچ یک از آن‌هایی که برابر یوونتوس به میدان رفتند، بیرون بمانند. هنوز احتمال بازگشت لوکاکو وجود دارد.

 در مورد شایعات اخیر مرتبط با فیر پلی مالی منچسترسیتی از مورینیو سوال شد و او پاسخ داد: جواب دادن به این سوال سخت است چون روی کار خودم تمرکز می‌کنم؛ تمرکز من روی فوتبال است. اگر می‌خواهید در مورد پتانسیل فوتبالی آن‌ها حرف بزنیم، مشکلی نیست. پتانسیل فوتبالی با سرمایه از راه می‌رسد و بعد از آن هم طبیعتا کیفیت کار و آن جمع مطرح است؛ به نظرم آن بُعد دست نیافتنی است ولی من نمی‌توانم چیزی از پشت پرده‌ها بگویم. در حال حاضر تنها باید به فوتبال فکر کنم و فکر کردن به فوتبال یعنی فکر کردن به منچسترسیتی به عنوان یک تیم فوتبال.

سرمربی منچستریونایتد درباره وضعیت روملو لوکاکو و سایر بازیکنان گفت: بله، لوکاکو با تیم تمرین کرد و اگر این تمرین و البته تمرین بعدی مثبت باشد، آماده خواهد بود اما در حال حاضر تنها می‌توانم بگویم با تیم تمرین می‌کند؛ واکنش خودش به تمرینات را نمی‌دانم.

او ادامه داد: تلاش خودمان را خواهیم کرد. نمی‌گویم به واسطه انگیزه و اشتیاق خود موفق خواهیم شد ولی ما دو بازی خارج از خانه دشوار مقابل دو تیم خوب یعنی چلسی و یوونتوس انجام دادیم و با وجود نداشتن نتایج خوب در پیش از آن بازی‌ها، عملکرد و نگرش خوبی داشتیم و توانستیم به نتایج خوبی هم برسیم. پس تلاش خودمان را خواهیم کرد ولی حق با شماست؛ منچسترسیتی تیم بسیار نیرومندی است.

فصل قبل با کامبک مقابل منچسترسیتی برنده شدید و این مسئله امسال به یک عادت تبدیل شده است؛ چرا یونایتد دیر راه برنده شدن را پیدا می‌کند؟ مورینیو در واکنش به این سوال گفت: می‌توانیم از دید دیگری به این مسئله نگاه کنیم: چرا همیشه قبل از حریف گل دریافت می‌کنیم؟ از جنبه مثبت، قابل درک است تیمی که هرگز تسلیم نمی‌شود، راه بازگشتی پیدا کند و بعضا نتایج را عوض کند و گاهی هم موفق به این کار نشود.

او افزود: ما تیمی هستیم که از روحیه گروهی برای بازگشت برخوردار است اما این مسئله همیشه میسر نیست. اگر به گل خوردن قبل از خلق موقعیت ادامه دهیم، روزی خواهد رسید که توان بازگشت نخواهیم داشت. پس باید رویکرد بهتری داشته باشیم زیرا رشد تیم محسوس است اما باید در زمینه استحکام تدافعی و شروع خوبی بازی‌ها هم رشد کنیم. در بازی با یوونتوس این گونه بود که شروع خوبی داشتیم و حدودا در دقیقه ۶۰ گل خوردیم. در ۱۵ یا ۲۰ دقیقه ابتدایی آن بازی، کنترل دست ما بود.

در صورت شکست منچسترسیتی اختلاف با تیم همشهری به 7 امتیاز می‌رسد؛ مورینیو در این باره گفت: اگر مساوی کنیم، اختلاف ۹ امتیاز می‌شود و اگر ببازیم، ۱۲ امتیاز. پس فکر نمی‌کنم این طرز صحیح نگاه کردن به بازی باشد. باید تنها به خود مسابقه فکر کنیم؛ این دیدار به خودی خود به اندازه کافی دشوار است که نیازی به این نباشد تا آن را همراه با جایگاه کنونی و آینده تیم در نظر بگیریم. می‌خواهم به این بازی صرفا به دید یک بازی دشوار جداگانه مقابل تیمی سرسخت نگاه کنیم اما آن‌ها هم فکر می‌کنند که مسابقه سختی در پیش دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز