خبرگزاری کار ایران

فتحی: باشگاه پیشکسوتان استقلال را تاسیس می‌کنیم

حضور تاج و داورزنی در مراسم دومین سالگرد زنده‌یاد پورحیدری

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۹۲۲

مراسم دومین سالگرد درگذشت منصور پورحیدری از ساعت ۱۶ آغاز شد.

به گزارش ایلنا، این مراسم با حضور جمعی از پیشکسوتان باشگاه استقلال، مدیران فعلی و سابق باشگاه استقلال، معاونین وزارت ورزش و جوانان، نماینگان مجلس، پیشکسوتان عرصه بسکتبال و اهالی رسانه برگزار شد.

جهانگیر کوثری تهیه کننده و مجری تلویزیون، محمدرضا داورزنی معاونت محترم وزارت ورزش و جوانان، دکتر فریده شجاعی همسر مرحوم پروحیدری، امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال و مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال و غلامحسین فرزامی پیشکسوت باشگاه استقلال در این مراسم سخنرانی کردند. در این مراسم فیلم زیبایی از دوران فعالیت مرحوم پورحیدری پخش شد که یاد و خاطره آن مرحوم را زنده کرد.

فتحی: باشگاه پیشکسوتان استقلال را تاسیس می‌کنیم

امیرحسین فتحی سرپرست باشگاه استقلال در مراسم سالگرد درگذشت مرحوم پورحیدری گفت: منصور پورحیدری هیچگاه در استقلال سهم خواهی نکرد. همیشه از نظر اخلاقی سرآمد بود و خصلت نیکو او ورد زبان همه بود. یاد و خاطره او در نزد خانواده استقلال و جامعه ورزش باقی می ماند و اگر کاری انجام دادیم، بر حسب وظیفه است. امیدواریم با استعانت از یاد منصور خان و خداوند استقلال به روز‌های اوج بازگردد. بنده همه تلاشم را می‌کنم.

او افزود: برای اولین بار در تاریخ و بزودی با حمایت صندوق و کمیته پیشکسوتان، باشگاه پیشکسوتان استقلال را تأسیس می کنیم. دست پیشکسوتان فوتبال، والیبال، بسکتبال، کشتی و همه را می بوسم. دکتر سلطانی فر جلسه داشتند و در این مراسم حاضر نشدند اما از آقایان داورزنی، احمدی و شاهرخ شهنازی که در این مراسم حضور دارند تشکر می کنم. دکتر سلطانی فر برای این جلسه به من پیام دادند و نام و یاد ایشان را گرامی داشتند و او را چهره ای فراموش نشدنی در ورزش معرفی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز