خبرگزاری کار ایران

همیشه از سرعت تیم‌های کره‌ای و ژاپنی وحشت داشتم

پروین: برای تماشای بازی برگشت به ورزشگاه می‌روم / جای برانکو بودم تیمم را با سه مهاجم به زمین می‌فرستادم

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۵۷۰

پیشکسوت پرسپولیس در آستانه بازی مهم سرخپوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل کاشیما آنتلرز در ورزشگاه آزادی گفت: حتماً برای تماشای این بازی به ورزشگاه خواهم رفت. انشالله که هواداران با دست پر به خانه باز خواهند گشت

علی پروین پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در بازی رفت هم می‌توانست نتیجه بهتری را کسب کند اگر آنها کمی شانس داشتند حداقل با اختلاف یک گل بازنده می‌شدند. من فکر می‌کنم اگر آنها در نیمه اول در بازی برگشت گلزنی کنند شانس دارند که بتوانند نتیجه دور رفت را جبران کنند.

وی ادامه داد: زمانی که خودم بازی می‌کردم همیشه از سرعت تیم‌های کره‌ای و ژاپنی وحشت داشتم. تیم‌های عربی همیشه با حوصله بازی می‌کنند اما برخلاف آنها شرقی‌ها همیشه از فاکتور سرعت سود می‌برند.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: پرسپولیس باید از گل خوردن بترسد چون اگر با این باوردرزمین حاضر شود نتیجه خوبی را به دست نخواهد آورد. اگر جای برانکو بودم تیمم را به سه مهاجم به زمین می‌فرستادم.

وی در خصوص اخراج نعمتی در بازی رفت و غیبت او گفت: نمی‌دانم چرا سیامک چنین حرکتی را انجام داد. کنار کرنر داور خطا هم گرفته بود دیگر چه لزومی داشت او مرتکب حرکت دیگری شود. همین باعث شد تیم در دقایق آخر 10 نفره شود و وی هم در بازی برگشت نتواند تیم را همراهی کند. البته من فکر نمی‌کنم داور اشتباه تاثیرگذاری در جریان بازی داشت.

پروین در خصوص حضورش در ورزشگاه بیان داشت: حتماً برای تماشای این بازی به ورزشگاه خواهم رفت. انشالله که هواداران با دست پر به خانه باز خواهند گشت و جام را کسب خواهند کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز