خبرگزاری کار ایران

راز پیروزی کاشیما برابر پرسپولیس؛ حفره بزرگ

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۴۷۱

بازی رفت فینال با مالکیت توپ پرسپولیس آغاز شد اما در ادامه حریف ژاپنی بازی را در دست گرفت و در آخر نیز مالکیت توپ 56-44 به سود کاشیما به ثبت رسید.

به گزارش ایلنا، جالب اینکه در 5 دقیقه ابتدایی بازی مالکیت توپ 64 در مقابل 36 به نفع تیم پرسپولیس بود که اگر بازی را دیده باشید، این آمار آنقدرها هم عجیب و غریب به نظرتان نمی‌رسد. در نزدیکی‌های دقیقه 15 بازی مالکیت توپ شاگردان برانکو کاهش یافت و به 51-49 رسید.

 هر چند پرسپولیس همچنان مالک توپ و میدان بود. در ادامه یعنی از دقیقه 15 تا 30 این شاگردان گو ایوا بودند که توانستند مالکیت توپ را به دست بگیرند و چند بار هم روی دروازه پرسپولیس خطرساز شدند که البته هیچ‌یک از موقعیت‌هایشان به اندازه ضربه دقیقه 4 علی علیپور خطرناک نبود. در واقع آنها در این نیمه موقعیت جدی نداشتند.

در پایان نیمه اول مالکیت توپ 56 درصد در مقابل 44 درصد به نفع تیم ژاپنی به ثبت رسید اما همچون تمام دقایق پیش از آن، بیشتر زمان مسابقه در میانه میدان سپری شده بود.

همچنین تیم کاشیما آنتلرز 58.7 درصد حملات خود را از سمت راست انجام داده بود. حال آنکه شاگردان برانکو از چپ و راست به یک اندازه حمله کردند اما نتیجه‌ای که رقم خورد، چیزی نبود که آنها به‌خاطرش به ژاپن رفته بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز