خبرگزاری کار ایران

منشا - علیپور؛ به امید یک روز به‌یاد ماندنی

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۶۰۵

تیم پرسپولیس امید زیادی به مهاجمان خود دارد و امیدوار است تا این بازیکنان بتوانند دروازه‌ی تیم قدرتمند ژاپنی را باز کنند.

به گزارش ایلنا، از ساعت 9:30 صبح شنبه اوج هیجان را در ورزشگاه کاشیماساکراستادیوم شاهد خواهیم بود جایی که کاشیماآنتلرز ژاپن و پرسپولیس در دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پرسپولیس امیدوار است در این مسابقه ابتدا دروازه‌ی خود را بسته نگه داشته و سپس بتواند با خلاقیت و هوشمندی و فرصت طلبی مهاجمان خود دروازه‌ی کاشیما را باز کرده و بتواند با استفاده از این گل، کار صعود خود را راحت تر از پیش کرده و در ورزشگاه آزادی و در مقابل دیدگان تماشاگران خودی جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

علی‌علیپور و منشا مهاجمین پرسپولیس در این مسابقه خواهند بود و برانکوایوانکوویچ سرمربی کروات پرسپولیس امیدوار است که این دو روز خوبی را سپری کرده و با توجه به توانایی های فردی و هماهنگی‌هایی که بین این دو بازیکن وجود دارد به گل رسیده و در بازی برگشت دست پیش را بگیرند.

گادوین منشا با 3 گل و علی علیپور با 5 گل در تلاش خواهند بود تا آمار گلزنی خود در این دو مسابقه را بهبود بخشیده و به قهرمانی پرسپولیس در این مسابقه کمک کنند.

باید ببینیم این دو مهاجم در این مسابقه چقدر می‌توانند به دروازه‌ی کاشیما نزدیک شده و دروازه‌ی سونگ تائه کئون را باز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز