خبرگزاری کار ایران

علیرضا بیرانوند در یک‌قدمی عنوانی تاریخی

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۵۵۲

دروازه‌بان آماده سرخپوشان امید زیادی برای کسب عنوان مرد سال آسیا دارد و دوست ندارد یک قدم مانده به رسیدن به این افتخار آن را با دستان خود از دست بدهد.

به گزارش ایلنا، فصل گذشته فصل پرنوسانی برای علیرضا بیرانوند بود و این عملکرد سینوسی این نگرانی را به وجود آورده بوده که آیا بیرانوند فرد مناسبی برای سپردن دروازه‌ی ایران در جام‌جهانی هست یا خیر اما با شروع مسابقات جام جهانی و از همان دقایق اول بازی با مراکش این دروازه‌بان بلند قامت نشان داد که از روحیه و اعتماد به نفس زیادی برخوردار است و می‌تواند محافظ خوبی برای سنگر توری تیم ملی ایران باشد.

اوج کار بیرانوند عکس‌العمل فوق‌العاده‌اش در ضربه‌ی پنالتی کریستیانو رونالدو بود جایی که دلاور لرستانی توانست با یک شیرجه‌ی بلند نه‌تنها ضربه‌ی فوق ستاره‌ی پرتغالی را مهار کند بلکه توپ را هم جمع کرده و در آغوش بکشد تا نشان دهد نگرانی ها در مورد عملکر او بی مورد بوده است.

هواداران پرسپولیس امیدوار بودند در شرایط سختی که با آن دست و پنجه نرم می‌کنند و مجبور هستند بدون بازیکنان جدید خود به مصاف تیمهای قدرتمند و متمول قطری بروند، بیرانوند این عملکرد خوب را در لیگ قهرمانان آسیا نیز تداوم بخشد موردی که در بازیهای اخیر پرسپولیس کاملا نمایان است و سنگربان شماره یک تیم ملی و پرسسپولیس توانسته به خوبی این انتظار را برآورده سازد. شاهکار بیرانوند در این مسابقات مهار ضربه‌ی ستاره‌ی اسپانیایی تیم السد یعنی ژاوی در لحظات پایانی دیدار این دو تیم بود که منجر به صعود پرسپولیس به فینال نیز شد.

بیرانوند امیدوار است با محافظت از دروازه‌ی پرسپولیس در توکیو تاثیر زیادی در قهرمانی احتمالی سرخپوشان ایفا کرده و به عنوانی یکی از کاندیدهای اصلی کسب عنوان مرد سال آسیا تعلق بگیرد. او در این دوره از لیگ قهرمانان آسیا  5 کلین‌شیت را به نام خود ثبت کرده و می‌کوشد ششمین کلین‌شیت خود را در کاشیماساکراستادیوم کسب کند.

اگر بیرانوند بتواند همراه با پرسپولیس قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شود یقینا یکی از کاندیدهای عنوان کرد سال آسیا خواهد بود و او نیز به خاطر این هدف تمام توان خود را برای موفقیت پرسپولیس به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز