خبرگزاری کار ایران

دیدار تاریخی سرخ‌ها در آسیا

رونمایی ترکیب پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۵۴۸

برانکو ایوانکوویچ برابر کاشیما آنتلرز در بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به بازیکنانی اعتماد می‌کند که به همراه آنها از سد الدحیل قطر و السد گذشته است.

به گزارش ایلنا، بازی سرنوشت ساز برای شاگردان برانکو ایوانکوویچ فرا رسیده و آنها پس از شگفتی سازی مقابل السد و الدحیل قطر حالا حریف قدرتمند ژاپنی را پیش رو خود می‌بینند. بازی رفت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 9:30 صبح به وقت تهران آغاز می‌شود.

پرسپولیس تیم باانگیزه‌ای که با هدایت برانکو ایوانکوویچ دو فصل پیاپی قهرمان لیگ برتر ایران شده در مسیر بازگشت به روزهای اوج تاریخی خود قرار دارد و تا فتح اولین جام باشگاه‌های آسیا، جامی که مدتها در انتظار آن بوده تنها یک قدم فاصله دارد، قهرمانی‌ای که می‌تواند طلیعه‌ی عصر طلایی جدید این باشگاه ایرانی باشد. در مقابل هم باشگاه ژاپنی که هشت بار قهرمان جی‌لیگ شده انگیزه‌ی زیادی برای کسب اولین قهرمانی آسیایی خود و بازگشت به جام باشگاه‌های جهان دارد.

از پرسپولیس حسین ماهینی به دلیل مصدومیت و جراحی زانو در این بازی حضور ندارد و سایر بازیکنان مشکلی برای همراهی سرخپوشان ندارند. کمال کامیابی نیا که وضعیت کتف مصدوم او برای طرفداران نگران کننده بود تمرینات جدی را زیر نظر بدنساز تیم پشت سر گذاشته و با وضعیت ایده آل پا به این مسابقه می‌گذارد. همچنین با تایید باشگاه پرسپولیس شجاع خلیل زاده که دچار مصدومیت جزیی شده بود به این مسابقه می‌رسد.

با توجه به محرومیتی که سرخپوشان مدت‌هاست آن را تحمل می‌کنند و موفق شده‌اند البته به لطف سختی‌ها تا به فینال مسابقات راه پیدا کنند ترکیب برانکو برابر چشم‌بادامی‌ها همان ترکیب بازی تاریخی در ورزشگاه آزادی مقابل السد خواهد بود. برخلاف بازی رفت برابر السد که برانکو تصمیم گرفت در برنامه 90 ترکیب سرخپوشان را اعلام کند تا به این لحظه مشت برانکو بسته مانده تا ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل کاشیما را پیش بینی کنیم.

درون دروازه برانکو به علیرضا بیرانوند ملی پوشی اعتماد می‌کند که اگر مهار بی نظیر او روی ضربه سر ژاوی هرناندز نبود، مشخص نمی‌شد پرسپولیس به فینال پا بگذارد یا نه؛ سنگربان ملی پوش قطعا یکی از چهره‌های ویژه این بازی خواهد بود و همه طرفداران منتظر واکنش‌های او خواهند بود.

خط دفاعی پرسپولیس در غیاب حسین ماهینی تغییر خط دفاعی به اجاری شجاع خلیل زاده را به سمت راست برد که نمایش بی نقصی در اولین تجربه این پست مهم برابر السد داشت. سیدجلال حسینی و محمد انصاری دو مدافع میانی هستند که برانکو ایوانکوویچ روی امتیاز سرزنی آنها حساب ویژه‌ای باز کرده است. در سمت چپ هم شایان مصلح سرعتی که حرکت به موقع او می‌تواند روی حملات پرسپولیس تاثیرگذار باشد.

در کمربند خط میانی کمال کامیابی نیا، بشار رسن، احمد نورالهی و سیامک نعمتی حضور دارند که در بازی‌های حساس اخیر آزمون‌شان را پس داده و آماده مسابقه تعیین کننده هستند. در ترکیبی که برانکو قطعا سیستم چرخشی از آن استفاده می‌کند احتمال اضافه شدن نعمتی به خط حمله زیاد است و علی علیپور و گادوین منشا دو مهاجمی هستند که برانکو برای تهدید دروازه کاشیما آنتلرز روی آنها حساب باز کرده است.

بنابراین ترکیب پرسپولیس برابر کاشیما آنتلرز به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد انصاری، شایان مصلح، بشار رسن، احمد نورالهی، سیامک نعمتی، کمال کامیابی نیا، علی علیپور و گادوین منشا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز