خبرگزاری کار ایران

شب تلخ پسر 19 ساله/ ستاره دورگه، جام ملت های آسیا را از دست داد؟!

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۲۶۶

دنیل ارزانی در لباس سلتیک دچار مصدومیت شدیدی شد.

به گزارش ایلنا، دنیل ارزانی تنها 18 دقیقه بعد از اولین بازی خود برای سلتیک به دلیل مصدومیت تعویض شد. این ستاره 19 ساله که تابستان راهی منچسترسیتی شده و با قراردادی قرضی به سلتیک اسکاتلند پیوست، در دقیقه 57 به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو به بیرون منتقل شد و اگرچه برندان راجرز در ابتدا مدعی شد که احتمالا مصدومیت دنیل ارزانی جدی نخواهد بود، اما News Corp گزارش داد که این بازیکن احتمالا نیاز به جراحی دارد.

به طور معمول، درمان اینگونه آسیب دیدگی ها حدود 9 ماه طول خواهد کشید و اگر مصدومیت دنیل ارزانی تایید شود وی در ترکیب استرالیا غایب خواهد بود و  رقایت های جام ملت های آسیا که در ماه ژانویه در امارات برگزار می شود را نیز از دست خواهد داد.

برندان راجرز سرمربی سلتیک که از همین حضور کوتاه مدت دنیل ارزانی به وجد آمده بود، با بیان اینکه برای روشن شدن وضعیت او تا روز پنج شنبه صبر خواهد کرد گفت: "ارزانی پسر خوبی است و مصدومیت او اتفاقی ناراحت کننده است اما من فکر می کنم زانوی او شرایط ناپایدار داشته است. ارزانی هنگام بیرون رفتن به شدت تشویق شد و من در مورد مصدومت او مطمئن نبوده و فکر نمی کنم به آن شدت هم باشد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که سلتیک با 5 گل از داندی پیش بود و دنیل ارزانی که در بین 2 نیمه وارد زمین شده بود، فرصت زیادی برای ارائه توانایی های خود پیدا نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز