خبرگزاری کار ایران

دایی - شفر / دوئل فاتحان جام حذفی

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۲۵۴

جدال استقلال و سایپا در جام حذفی فوتبال کشور حائز نکات جالب توجهی است.

به گزارش ایلنا، دو تیم فوتبال استقلال و سایپا از مرحله‌ی یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این دومین بازی بین این دو تیم طی 2 هفته اخیر است که باید ببنیم چه نتیجه‌ای را در پی خواهد داشت.

از هفته نهم رقابتهای لیگ برتر و در روز جمعه 27 مهرماه این دو تیم به میزبانی سایپا و در ورشگاه تختی رودروی هم قرار گرفتند که سایپا در حالی که با تک گل دقایق ابتدایی علی دشتی از حریف نامدار خود پیش بود ، در نهاییت با دریفات دو گل نتیجه بازی را به شاگردان شفر واگذار کرد و رتبه خود در جدول رده‌بندی لیگ برتر را بهبود بخشد.

شاگردان علی دایی در این مسابقه معین عباسیان وینگر تکنیکی خود را در اختیار خواهند داشت. عباسیان به دلیل مصدومیت بازی لیگ بین این دو تیم را از دست داده و بود و حالا علی دایی می‌تواند روی سرعت و تکنیک او برای ضربه زدن به استقلال استفاده کند.  از سوی دیگر علی دشتی و مهدی ترابی دیگر بازیکنان خوب و تاثیر گذار سایپا هستند که توانایی‌های خود را به دفعات نشان داده‌اند و می‌کوشند در این مسابقه با نمایشی درخشان در صعود سایپا به مرحله‌ی بعد نقش پررنگی را ایفا کنند.

در تیم استقلال هم ووریا غفوری به دلیل محرومیت حضور نخواهد داشت و علی کریمی هم به دلیل مصدومیت از ناحیه‌ی کمر قادر نخواهد بود تا استقلال را در این مسابقه همراهی کند و احتمالا روزبه چشمی به پست اصلی خود باز خواهد گشت و در کنار فرشیدباقری هافبک‌های دفاعی استقلال را تشکسل خواهند داد.

دایی همیشه نشان داده در جام حذفی حرفهای زیادی برای گفتن دارد و این مورد از نتایجی که گرفته کاملا مشخص است. دایی در دور متوالی در جام حذفی با پرسپولیس به مقام قهرمانی رسید و دو سال قبل هم با تیم نفت تهران توانست تراکتورسازی آماده‌ی آن روزهای قلعه‌نوعی را شکست داده و قهرمان جام حذفی شود.

از طرفی وینفرد شفر آلمانی در اولین فصل خود روی نیمکت استقلال توانست با این تیم به نتایج قابل دفاعی دست پیدا کند و نشان دهد حضورش در نیمکت استقلال چه مقدار تاثیر روی روند حرکتی این تیم دارد. اوج کار شفر در جام حذفی بود و استقلال توانست رقبا را یکی پس از دیگری حذف کرده و به فینال این رقابتها برسید و در این مرحله خونه به خونه‌ی پرانگیزه را با تک گل مامه تیام شکست داده وبه مقام قهرمانی جام حذفی ایران برسید.

حال باید ببینیم جدال این دو مربی موفق در جام حذفی را کدامیک به سود خود به پایان خواهد برد و آیا علی دایی می‌تواند شکست در بازی لیگ را جبران کند یا این وینفرد شفر خواهد بود که باز هم می‌تواند مچ دایی را بخواباند و استقلال را راهی مرحله‌ی یک چهارم نهایی کند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز