خبرگزاری کار ایران

مجید حاتمی: همه امکانات در اختیار فدراسیون کشتی بوده است / فدراسیون کشتی از همه‌جا بیشتر پول خرج می‌کند

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۹۷۸

فدراسیون کشتی در روزی که باید ترکیب و برنامه خود برای نفرات خود را اعلام می کرد با نوع چینش نفرات نشان داد که پشت این کار منطقی وجود نداشته و سلیقه حرف اول و آخر را می زده است.

به گزارش ایلنا، برنامه "ورزش بدون ویرایش" با موضوع اعزام های کشتی و با حضور مجید حاتمی کارشناس کشتی از شبکه رادیویی گفت و گو روانه آنتن شد. 

حاتمی در مورد مسابقات جهانی کشتی اظهار داشت: ما امروز در شرایطی به مسابقات جهانی می رویم که گویا پیش باخته ایم. چرا در این شرایط باید صحبت از ارز ثانویه و دلار باشد؟ در این مدت خانه کشتی، دلار، سرمربی و همه امکانات در اختیار آقایان بوده اما آنچنان که باید و شاید از این امکانات استفاده نکردند.

وی در ادامه افزود: امروز می گویند می خواهیم کشتی گیر را خط بزنیم. مجموع هزینه بلیط و اقامت هر کشتی گیر برای شرکت در مسابقات مجارستان 2 هزار دلار بیشتر نیست. پول وجود دارد اما کار نکردند و دنبال این هستند که به بهانه فقر مالی به مسابقات نروند و این ذهنیت را برای مردم ایجاد کنند که کشتی هم به خاطر تخصیص نگرفتن ارز ثانویه ضعیف شده است.

این کارشناس کشتی گفت: فدراسیون کشتی در روزی که باید ترکیب و برنامه خود برای نفرات خود را اعلام می کرد با نوع چینش نفرات نشان داد که پشت این کار منطقی وجود نداشته و سلیقه حرف اول و آخر را می زده است.

حاتمی  یادآور شد: در تاریخ ششم شهریور ماه، شورای فنی کشتی آزاد که متولی اصلی این تصمیمات است بیانیه ای صادر می کند و اسامی تعدادی از کشتی گیران را اعلام می کند. در این ترکیب اسمی از امیرحسین مقصودی نبوده است و این یعنی فدراسیون برای رسیدن به امیرحسین مقصودی هیچ برنامه ای نداشته است. 

وی افزود: با انتقاد از عملکرد سلیقه ای فدراسیون کشتی بیان داشت: این فدراسیون بیش از هر فدراسیون دیگر منابع مالی دارد و پول خرج می کند. برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در چندین منطقه، اعزام تیم بانوان به لبنان، کادو دادن از طرف بانک پاسارگاد و پراید هدیه دادن همه هزینه دارد بنابراین فدراسیون کشتی مشکل مالی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز