خبرگزاری کار ایران

میرزاشفیع:

تیم ملی کشتی سرهم بندی شده بود / هیچ وقت این همه پول به فدراسیون کشتی تزریق نشده بود

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۹۷۲

کارشناس کشتی به بررسی شرایط کشتی ایران پرداخت و گفت این رشته ورزشی روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد.

به گزارش ایلنا، برنامه "ورزش بدون ویرایش" با موضوع اعزام های کشتی و با حضور سعید میرزا شفیع کارشناس و خبرنگار کشتی از شبکه رادیویی گفت و گو روانه آنتن شد. 

میرزاشفیع در مصاحبه با رادیو گفت و گو اظهار داشت: با وضعیت فعلی و به دلیل مشکلات ارزی مشخص نیست تیم کشتی با ترکیب کامل راهی مسابقات جهانی می شود و یا اینکه این تیم به صورت ناقص اعزام خواهد شد.

وی در ادامه این مطلب افزود: البته صحبت های متناقضی از سوی مسئولان شنیده شده که اگر ارز ثانویه به فدراسیون کشتی تزریق شود تیم با ترکیب کامل به مسابقات اعزام خواهد شد. 

این کارشناس کشتی در برنامه خاطرنشان ساخت: با توجه به اینکه کشتی گیران ما به مسابقات تدارکاتی نرفتند به نوعی می توان گفت تیم سرهم بندی شده و شرایط ایده آلی ندارد. ضمن اینکه برخی کشتی گیران برای اولین بار در ترکیب تیم در این مسابقات جهانی حضور دارند که البته اشکالی ندارد و اگر با برنامه ریزی باشد می توانیم به هدف برسیم.

میرزاشفیع همچنین بیان داشت: خوب است که برنامه ریزی دقیقی صورت بگیرد و از هم اکنون روی جوانانی که می توانند تا دو سال دیگر به آینده کشتی کمک کنند سرمایه گذاری کنیم. 

این خبرنگار کشتی افزود: در هیچ دوره ای مدیریت فدراسیون کشتی تا این حد طولانی نبوده است. 7 سال رسول خادم در رأس کشتی است و هیچ زمانی این مقدار پول در فدراسیون کشتی خرج نشده است.

کارشناس پیشکسوت ادامه داد:  در حال حاضر بزرگترین نگرانی که عنوان می شود این است که ما تیم نداشتیم در حالیکه اگر برنامه ریزی درستی  صورت بگیرد و زمان برگزاری مسابقات انتخابی نیز به گونه ای باشد که کشتی گیران تجربه کسب کنند قطعا نتایج مسابقات درخشان خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز