خبرگزاری کار ایران

فروتن، بیگی و خواجه زاده به آویژه صنعت پیوستند

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۹۷۷

سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت خراسان از اضافه شدن سه بازیکن به این تیم خبر داد.

به گزارش ایلنا، مجید جلیلی سرپرست تیم بسکتبال آویژه صنعت خراسان در گفت و گو با ایلنا گفت: خوشبختانه موفق شدیم با صالح فروتن، حامد بیگی و نوید خواجه زاده به توافق نهایی برسیم تا این سه بازیکن این فصل برای نماینده خراسان رضوی در سوپرلیگ بازی کنند. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بیگی، فروتن و خواجه زاده به بازی فردای آویژه صنعت برابر شهرداری گرگان می رسند یا خیر؟ توضیح داد: کارت بازی هر سه بازیکن جدید ما صادر شده، آن‌ها مشکلی برای همراهی ما ندارند و در صورت صلاحدید کادر فنی فردا به میدان خواهند رفت. 

جلیلی همچنین گفت: ما هنوز یک جای خالی دیگر در فهرست خود داریم و قرار است یک بازیکن خوب که توانایی بازی توامان در پست‌های چهار و پنج  را داشته باشد به ما اضافه شود. 

سرپرست تیم آویژه صنعت در پاسخ به این پرسش که آیا بازیکن جدید شما خارجی است؟ تاکید کرد: خیر متاسفانه به دلیل محدودیت بودجه و نوسانات بهای ارز جذب بازیکن خارجی برای ما مقدور نیست. البته این را هم بگویم که ما اهداف خاصی را در مشهد دنبال می‌کنیم. اگر دقت کنید کمتر از 20 درصد بازیکنان ما غیربومی هستند و به امید خدا بازیکن جدید هم قرار است بسکتبالیستی از استان خراسان باشد. 

تیم بسکتبال آویژه صنعت خراسان فردا در هفته دوم رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال ایران میزبان شهرداری گرگان  است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز