خبرگزاری کار ایران

ترکش‌های کناره‌گیری خادم از ریاست فدراسیون / حمید بنی تمیم نایب رییس فدراسیون کشتی استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۹۶۰

نایب رییس فدراسیون کشتی هم پس از استعفای رسول خادم از سمت خود در فدراسیون کشتی استعفا داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدارسیون کشتی، متن نامه حمید بنی تمیم به شرح زیر است:

اعضای محترم مجمع عمومی فدراسیون کشتی

باسلام و احترام

بواسطه اعتمادی که جناب آقای دکتر رسول خادم و شما عزیزان به بنده داشتید  افتخار بزرگ  و فرصت ارزنده ای برای اینجانب فراهم شد که حدود پنج سال بعنوان خدمتگزار در فدراسیون کشتی انجام وظیفه نمایم. 

در این مدت پنج سال بارها بواسطه موفقیت ورزشکاران اشک شوق ریختیم و از اهتزار پرچم میهن عزیزمان و ترنم سرود ملی کشورمان احساس غرور کردیم و از عدم کسب نتیجه دلخواه ناراحت و غمگین شدیم.

اما اکنون که رسول کشتی تصمیم به کناره گیری گرفته اند اینجانب نیز استعفای خود را از سمت نایب رئیسی فدراسیون اعلام می نمایم و امیدوارم حضور بنده برای خانواده بزرگ کشتی ایران مثمر ثمر بوده باشد. 

از همه همکاران خود در فدراسیون، هیئت ها، کادرهای فنی، ادارات کل، بخش خصوصی، حامیان مالی،  وزارت ورزش، کمیته ملی المپیک و همه کسانی که برای کمک به موفقیت قهرمانان ملی خود گام برداشته اند تشکر می نمایم.

امیدوارم وزارت ورزش و جوانان در اسرع وقت نسبت به انتخاب سرپرست فدراسیون اقدام کند و از آنجاکه با توجه به برگزاری رقابت های بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام "گرامیداشت زنده یاد سید جعفر موسوی" (در روزهای پنج شنبه و جمعه هفته جاری)  هم اکنون در مشهد مقدس حضور دارم، تلاش می کنیم این مسابقات به بهترین شکل ممکن برگزار و با کمک همکاران امور جاری فدراسیون تا تعیین سرپرست به شکل مناسبی دنبال شود.

با آرزوی بهترین ها برای کشتی کشور

حمید بنی تمیم

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز