خبرگزاری کار ایران

جواد نکونام در گفتگو با ایلنا:

امکانات تمرین در قائمشهر فراهم نیست/شرایط نساجی با جذب بازیکنان جدید در نیم فصل بهتر می شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۶۷۲

سرمربی نساجی از شرایط و امکانات تیمش ناراضی است.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال نساجی مازندران که نخستین سال حضور خود در لیگ برتر را تجربه می کند، روز جمعه باید در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم صدرنشین پدیده خراسان برود.

جواد نکونام درخصوص وضعیت امکانات سخت افزاری موجود در قائمشهر گفت: امکاناتی که در حال حاضر در اینجا (تهران) در اختیار ما قرار دارد بسیار عالی است چرا که استاندارد های اولیه را دارا است ،اما در قائمشهر این امکانات را نداریم؛همان طور که می دانید این اتفاق به تیم ما ضربه می زند.

نکونام ادامه داد: تیم ما در چمن طبیعی بهتر بازی می کند و ما در قائمشهر حتی زمین چمن مناسب برای تمرین هم نداریم.

وی افزود: رفت و آمد با توجه به مسافت راه برایمان دشوار است، این ها جزئی از امکانات ساده و اولیه ای است که متاسفانه هنوز در مازندران برای تیم ما فراهم نیست.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم شهر درخصوص اینکه هواداران معتقدند نساجی در بیرون از خانه بازی بهتری را ارائه می دهند،خاطرنشان کرد: ۳ روز قبل که در کنفرانس خبری صحبت می کردم برخی ها می گفتند نساجی خارج از خانه با نساجی داخل خانه فرقی ندارد، اما اگر بخواهم به این سوال جواب بدهم باید بگویم که چمن مصنوعی روی کیفیت فوتبال تمام تیم ها تاثیر می گذارد.

نکونام گفت: از سویی دیگر تیم ما با اتلاف وقت تیم های حریف هم روبروست، آن ها بسته بازی می کنند و به اتلاف وقت روی می آورند که این مشکلات را ما در بازی های خانگی مان داشتیم.

وی ادامه داد: شرایط بازی برای ما و هر تیم دیگری که در چمن طبیعی تمرین می کنیم سخت است و البته ما هم باید از حداقل فرصت ها بهترین استفاده را بکنیم، چون وقتی تیمی بسته بازی می کند فرصت آنچنانی به حریف برای خلق موقعیت نمی دهد.

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائم شهر با بیان اینکه بعضی شرایط دست مربی نیست،بستگی به بازیکن دارد،اظهار کرد:برای مثال در بازی قبل اگر ما در همان ابتدا به گل دست پیدا می کردیم، ماشین سازی هم اینقدر دفاعی بازی نمی کرد و برای جبران رو به جلو تر می شد.

نکونام در خصوص بازی های پیش روی نساجی ،اذعان داشت: ما برای تمامی بازی های باقی مانده تا نیم فصل برنامه داریم و می خواهیم در هر بازی امتیاز کسب کنیم تا شرایطی بهتری داشته باشیم.

وی تصریح کرد:در نیم فصل دوم با اضافه شدن نفرات جدید و مدنظرمان، شرایط نساجی خیلی بهتر از سابق خواهد شد.

سرمربی نساجی در پایان در خصوص این که آیا باشگاه با بازیکنی برای نیم فصل دوم به توافق رسیده است، گفت: تا این لحظه ما با هیچ بازیکنی صحبتی انجام نداده ایم هنوز در هفته دهم هستیم و هم چنان فرصت برای صحبت کردن با بازیکنان مدنظرمان را داریم و تا آن مقطع زمان زیادی خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز