خبرگزاری کار ایران

بازی پرسپولیس و کاشیما از میادین شهری و بوستان‌ها پخش خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۰۱۲

جلسه‌ای در باشگاه پرسپولیس برگزار شد و تصمیمات جالبی در این جلسه برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس و بنابر اعلام حجت الاسلام عبدا... فاطمی‌نیا، حمیدرضا گرشاسبی به همراه تعدادی از مسوولان باشگاه از جمله وی و حسین علیپور مشاور امور اداری در نشستی با حجت نظری عضو شورای شهر و رئیس کمیته ورزش این شورا، محمد جواد حق شناس، دیگر عضو شورای شهر و دکتر سید علی اسماعیلی مدیر کل حوزه ریاست شهرداری تهران حضور پیدا کردند.

در این ملاقات درباره مسائل گوناگون مربوط به برگزاری فینال لیگ قهرمانان آسیا در ایران که پایتخت، میزبان آن خواهد بود و همچنین دیگر موارد مربوط به باشگاه پرسپولیس چون ورزشگاه‌های شهید کاظمی و درفشی‌فر، بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

بنابر اعلام مشاور امور فرهنگی باشگاه، حجت نظری در این جلسه اعلام آمادگی کرد با توجه به اینکه هم حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان یک رویداد ملی به حساب می‌آید و هم شهر تهران میزبان این رویداد مهم فوتبال است. تلویزیون‌های شهری در میادین و به ویژه بوستان‌ها بازی دو تیم در تهران را به طور مستقیم پخش کنند.

در این جلسه همچنین درباره همکاری برای راه‌اندازی دوباره زمین ورزشگاه شهید درفشی‌فر و تجهیز و توسعه مجموعه ورزشی شهید کاظمی که در هر دو از سرمایه‌های شهری هستند تبادل نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز