خبرگزاری کار ایران

آزارم به یک مورچه هم نمی‌رسد

خلیل زاده: بازیکنان پرسپولیس یک درصد هم مقصر نبودند / امیدواریم با دعای مردم ایران قهرمان آسیا شویم

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۹۷۴

مدافع پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز درباره حواشی پایان دیدار روز گذشته مقابل سایپا صحبت کرد و ابراز امیدواری کرد در فینال لیگ قهرمانان آسیا به موفقیت دست پیدا کنند.

به گزارش ایلنا، شجاع خلیل زاده در حاشیه اولین جلسه تمرینی بازیکنان پرسپولیس جهت آماده سازی برای رویارویی با کاشیما آنتلرز در فینال لیگ قهرمانان آسیا، درخصوص شرایط بازیکنان و تیم گفت: خداراشکر که اوضاع تیم فعلا خوب است و همه آماده‌اند برای یک بازی حساس، یک بازی تاریخ ساز که حساس ترین بازی تاریخ پرسپولیس است و امیدواریم بهترین نتیجه را کسب کنیم و دل هواداران را شاد کنیم.

خلیل زاده درباره ساعت بازی رفت گفت: تیمی که برای قهرمانی می‌رود، نباید دیگر چیزی از جمله برف و باران و ساعت بازی برای آن مهم باشد. با تمام توان در این مسابقه شرکت می‌کنیم و امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم.

مدافع پرسپولیس در پاسخ به این سوال که حواشی دیدار برابر سایپا موجب نمی‌شود تمرکز سرخپوشان پیش از این بازی حساس بهم بریزد گفت: این چیز طبیعی در فوتبال پیش می‌آید، نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم، بازیکنان پرسپولیس حتی یک درصد هم مقصر نبودند. سابقه بازیکنان حریف مشخص است، بعضی از آنها که درباره بازیکنان ما صحبت می‌کنند. تمرکز ما روی فینال و بازی حساس و مهم ماست. امیدواریم در بازی رفت خوب عمل کنیم و در بازی برگشت دل طرفدارانمان را شاد کنیم.

خلیل زاده درخصوص مسیر پرواز پرسپولیس به ژاپن گفت: ما یک مسیر سخت تا فینال را سپری کردیم و امیدوارم که این بازی که خیلی برای ما حساس است را با این مراحل سخت سپری کنیم.

او درباره اینکه این دیدار نوعی دیدار ملی به حساب می‌آید گفت: نمی‌دانم که ملی است یا نه. هنوز کاشیما را آنالیز نکردیم و فردا در دوبی برگزار می‌شود. امیدواریم نتیجه در شان پرسپولیس کسب کنیم تا قهرمان آسیا شویم. 

خلیل زاده در پاسخ به این سوال که با وجود مصدومیت‌های متوالی و آسیب دیدگی اخیر احمد نورالهی  نگرانی طرفداران پرسپولیس افزایش یافته است، گفت: درباره نورالهی باید پزشکان نظر بدهند، چند بازیکن مصدوم داریم امیدواریم این نیم فصل را خدا به خیر کند و سپری کنیم.

خلیل زاده در واکنش به این سوال که قول گلزنی می‌دهد، گفت: قول گلزنی که نه، اما امیدواریم همه مردم ایران ما را دعا کنند و پس از مدت‌ها که تیمی از ایران به قهرمانی در آسیا نرسیده به این عنوان دست پیدا کنیم.

مدافع سرخپوشان درباره اظهار نظرها درخصوص رفتارش در بازی روز گذشته مقابل سایپا گفت: با خودشان و خانواده خودشان بودند که چنین صحبتی با من کردند، کلا در کل تمام بازیکنان من را می‌شناسند، تا کسی با من کار نداشته باشد آزارم به یک مورچه هم نمی‌رسد، هر کدام از بازیکنان که می‌خواهید سوال کنید، شاید شوخ طبع ترین بازیکن تیم باشم اما هر کس بی احترامی کند، بی احترامی می‌بیند. فوتبال همین است. مدیرعامل، مربی و دیگران صحبت کردند. نمی‌خواهم جواب آنها را اینجا بدهم، شما وفتی چیزی را نمی‌دانید از نظر من اظهار نظر نکنید بهتر است. خدا بالای سر ماست و می‌داند که چه اتفاقی افتاده و بعدا در این باره صحبت می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز