خبرگزاری کار ایران

تکسیرا: امیدوارم علاوه بر استقلال و سپاهان، تیم داوری هم خوب عمل کند/ تیم‌های دیگر نباید به خاطر فینالیست شدن پرسپولیس دچار مشکل شوند

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۹۶۸

مربی سپاهان از تقابل تیمش با استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نویی به دلیل بیماری در نشست خبری حاضر نشد و تکسیرا دستیار پرتغالی خود را به نشست فرستاد. مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال سپاهان گفت: قلعه‌نویی به خاطر آنفلوانزا بستری شده و اگر در بازی حاضر شد در نشست خبری بعد از بازی شرکت می‌کند.

وی اظهار داشت: فردا یک بازی بزرگ داریم، دو تیم بسیار بزرگ هستند، تمرین می‌کنیم که کمترین اشتباهات را انجام بدهیم. سعی کردیم تمرکز زیادی داشته باشیم، تمرینات خوبی انجام دادیم و بازی بسیار پر اهمیت است. در چنین بازی‌های بزرگی هر کس کمتر اشتباه کند پیروز می‌شود ما به همین خاطر سعی کردیم روی نقاط قوتمان تمرکز کنیم. اگر بخواهم جور دیگری بگویم سه تیم مقابل یکدیگر هستند تیم داوری هم است که امیدواریم آنها هم عادلانه قضاوت کنند و هر سه تیم عملکرد خوبی داشته باشند. 

وی افزود: هدف ما همیشه برد بوده و به دنبال برد هستیم. این ایده سرمربی ما است.

مربی سپاهان در مورد اینکه منظورشان از بحث داوری چیست، اظهار داشت و اینکه شفر گفته صدور بیانیه از سوی سپاهان در مورد داوری کار خوبی نبوده، گفت: فکر می‌کنم شما بهتر از من می‌دانید، کارشناسانی که بازی سپاهان را دیده همه یک نظر را داشتند که داوری به صورت سهوی علیه سپاهان مرتکب اشتباه شدند.

وی در مورد اینکه آیا مربیان در فوتبال اروپا حق پیش‌داوری در مورد داوران دارند یا نه، گفت: می‌توانند صحبت کنند در ایران داوران بسیار بزرگی حضور دارند، این اتفاقی نبوده که از ایران در جام جهانی حضور داشته است. به همین خاطر زیاد در مورد داوری حرف نمی‌زنم. آنها هم مثل ما انسان هستند و اشتباه می‌کنند. این فقط مربیان و بازیکنان است که فقط در مورد داوری صحبت می‌کنند. بازیکنانی که پنالتی را خراب می‌کنند در داوری هم این اتفاق می‌افتد شما رسانه‌ها باید بگویید ما با بازیکنانمان صحبت می‌کنیم شما اگر اشتباهی دیدید (مدیر رسانه‌ای سپاهان گفت اینکه می‌گوییم سه تیم خوب عمل کنند، معنایش پیش‌داوری نیست).

وی در مورد اینکه برخی مربیان می‌گویند بازی با فوت هم برای سپاهان پنالتی می‌گیرند اظهار داشت: چرا کسی هفته قبل در مورد داوری صحبت نکرد، آیا هفته قبل نظری در مورد داوری نداشتند؟ ما در مورد داوری چیزی نگفته‌ایم تمرکز ما روی بازی با استقلال است، دو تیم خیلی بزرگ و پایه فوتبال ایران فردا مقابل هم قرار می‌گیرند. باید به این مسأله توجه کرد و برایش ارزش قائل شد. من گفتم فوتبال ایران چند داور خوب دارد باید روی نکات مثبت فوتبال ایران و داوری فوتبال ایران صحبت کنیم. نه فقط در مورد داوری چرا کسی در مورد سپاهان که 20 گل زده، حرفی نمی‌زند. باید در مورد این مسائل با هم صحبت کنیم. باید برای فوتبال ایران ارزش قائل شویم و سپاهان هم یکی از تیم‌های فوتبال ایران است. 

مربی تیم فوتبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که به دلیل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان بازی سپاهان با این تیم به تعویق افتاده و راهکار شما برای حل این مشکل چیست، گفت: ما دوست داریم همه چیز طبق روال انجام شود اما به هر حال پرسپولیس به فینال رفته و باید فکری برای این موضوع پیدا شود تا لیگ دچار مشکل نشود. 

تکسیرا در پایان در  مورد اینکه سپاهان و استقلال همیشه فوتبال جذابی انجام داده‌اند و هر دو جزو مدعیان کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر هستند و تصور این مربی از مسابقه فردا چیست، گفت: خوشحالم که به هر حال یک سؤال فوتبالی پرسیده شد. ما در مورد دو تیم بزرگ فوتبال ایران صحبت می‌کنیم که هر کدام سلاح‌های خاص خودشان را دارند. ما مدتی است در حال تمرینات سخت و فشرده هستیم چون مربی بزرگی هم داریم. در این چند سال سپاهان مشکلات بزرگ و زیادی داشته و سخت بوده که ذهنیت بازیکنان عوض شود. قلعه‌نویی کار سختی داشت چون می‌خواست تفکر برنده شدن را به بازیکنان منتقل کند. فردا هم در مقابل استقلالی بازی داریم که تیم بزرگی است و قطعاً کار سخت خواهد بود ولی ما هم برای برنده شدن به زمین می‌رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز