خبرگزاری کار ایران

سیامک نعمتی در گفت‌وگو با ایلنا:

در فینال برای پرسپولیس گل بزنم شادی گل خاصی انجام خواهم داد / بعد از بازی نتوانستم خودم را کنترل کنم / تا به حال چنین جوی ندیده بودم

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۹۱۱

سیامک نعمتی زننده گل صعود پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا معتقد است مهمترین گل دوران فوتبالی خود را به ثمر رسانده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس توانست در دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا یک گل حساس و دیدنی به ثمر برساند و باعث صعود قرمزها به فینال آسیا شود. گفتگوی خبرنگار ورزشی ایلنا با او را در ادامه می‌خوانید:

از گلی که زدی شروع کنیم. چه حالی داشتی بعد از گل؟

بعد از بازی وقتی در خانه از من پرسیدند به آنها گفتم واقعا در آن صحنه که گل زدم اصلا حالم دست خودم نبود تا وقتی که بازی را شروع کردند شرایطم عادی شد. خوشحالی من فقط با خوشحالی هواداران بود و داد و بیداد کردم. برای این بازی یک خوشحالی آماده کرده بودم اما آنقدر جو ورزشگاه خوب بود که آن را فراموش کردم.

شادی گلی که داشتی چطور بود؟

یک شادی گل تمرین کرده بودم که این بازی نشد حالا ان‌شاءا... در فینال گل زدم یا زدیم آن را انجام می‌دهم. البته باید بگویم در این شادی گل همه سهیم هستند و من فقط زحمات بقیه را به گل تبدیل کردم و از این بابت هم خیلی خوشحال هستم. باید اعتراف کنم بعد از اینکه گل زدم حالم دست خودم نبود. اینقدر جو ورزشگاه خوب بود که خودم هم با مردم خوشحالی کردم و در چند لحظه گلم را فراموش کردم. دوست داشتم با مردم داد و بیداد کنم و خوشحالی کنم.

تقابل خیلی خوبی هم با بونجاح بازیکن السد داشتی؟

بعد از بازی رفت در قطر با حامد اسماعیل و بونجاح آشنا شدم. آنها بسیار بازیکنان خوبی هستند اما در زمین رفاقتی وجود ندارد و این را ثابت کردیم. السد تیمی است که بازیکنان بسیار خوبی دارد و آنها هم شایستگی حضور در فینال را داشتند.

کلا به السد خوب گل می‌زنی و در کل این تیم برای تو خوش‌یمن بوده است؟

بله در آسیا چهار بار، دو بار در گروهی و دو بار در حذفی مقابل السد بازی کردیم. در بازی اول در قطر توانستم گل بزنم و در بازی دوم هم روی سانتر محمد انصاری مزاحم پورعلی‌گنجی شدم و گل به خودی زدند. در کل السد برایم خوب بوده و در این بازی هم خدا را شکر توانستم مهم‌ترین گل دوران زندگی‌ام را بزنم و همه مردم ایران خوشحال شوند و پرسپولیس بعد از چند دهه به فینال برود. السد را تا آخر عمر فراموش نخواهم کرد چون اولین گلم را در آسیا مقابل این تیم زدم. امیدوارم بقیه تیم‌ها هم برایم همین‌طوری باشد.

خیلی هم احساساتی شده بودی؟

خیلی... بعضی موقع‌ها خوشحالی با خنده است و بعضی مواقع با بغض! در این بازی واقعا حال عجیبی داشتم و وقتی داور سوت زد اصلا نمی‌توانستم خودم را کنترل کنم.

حضور برشام در دروازه‌ السد چقدر تاثیر داشت؟

او دروازه‌بان خوبی بود اما فکر می‌کنم اگر بازیکنان ما در زدن ضربات آخر بهتر عمل می‌کردند نتیجه طور دیگری رقم می‌خورد. ما می‌دانستیم که گلر آنها عوض شده است اما برای ما چه فرقی می‌کرد چه گلری درون دروازه باشد. ما باید پیروز می‌شدیم.

زوج خوبی را با منشا تشکیل داده اید؟

ابتدا باید بگویم پاس منشا فوق‌العاده بود. پاس خیلی خوبی بود  و من فقط آن را تبدیل به گل کردم. من و منشا چند سال است که در کنار هم بازی می‌کنیم و شناخت خیلی خوبی از یکدیگر داریم. امیدوارم در فینال هم همین تاثیرگذاری را داشته باشیم.

جو استادیوم را چطور دیدی؟

واقعا چنین جوی را ندیده بودم. جو این بازی وحشتناک بود و غیرقابل توصیف است. هواداران تنها یک لحظه بعد از گل سکوت کردند و در ادامه مدام ما را تشویق کردند. در این بازی هواداران خیلی کمک ما بودند و امیدوارم در آسیا، لیگ و حذفی بازهم کنارمان باشند تا در هر سه جام قهرمانی باشیم چون برای کسب اولین سه گانه فوتبال ایران نیاز به حمایت آنها داریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز