خبرگزاری کار ایران

وحیدقلیچ در گفتگو با ایلنا:

با علیرضا بیرانوند پدر کشتگی ندارم /مطمئنا او کپسول آتش‌نشانی نیست!

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۵۳۴

وحید قلیچ معتقد است وقتی فیتیله بیرانوند را پایین کشید او رشد کرد و بهتر شد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس موفق شد در یک بازی جذاب و تاریخی السد را شکست داده و به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند. عملکرد علیرضا بیرانوند در این مسابقه طوری بود که تحسین همگان را برانگیخت. این عملکرد باعث شد تا به سراغ وحید قلیچ پیشکسوت پرسپولیس برویم و در مورد انتقاداتی که قبلا از او داشت بپرسیم.

قلیچ در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد صعود پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در این مسابقه سنگ تمام گذاشت و توانست تماشاگران را راضی به خانه‌های خود بفرستد . تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند ، چه آنهایی که داخل استادیوم بودند و چه آنهایی که نتوانستند وارد شوند نیز و به امید خدا بتواند در فینال هم عملکرد خوبی داشته باشد و قهرمان مسابقات شود. تیم با این شرایط تلاش بسیاری کرد و با این اتفاقات و محدودیت ها غیرت به خرج داده و توانستند حق خود را از فوتبال بگیرند.

قلیچ در مورد عملکرد بیرانوند و انتقاداتی که قبلا از او کرده بود نیز عنوان کرد: اگر شما توجه کرده باشید آن زمان که در مقابل السد در دوره گروهی سه گل خورد از او به شدت انتقاد کردم و همچنین یک مثال هم زدم و او را به چیزی تشبیه کردم که البته کار خوبی نبود اما بعد از آن انتقاد من بود که روند رو به رشد بیرانوند شروع شد و توانست نمایش های درخشانی را در دروازه‌ی پرسپولیس از خود نشان دهد. من پدرکشتگی با او ندارم و وقتی که عملکردش خوب است نمی توانم منکر این خوب بودن شوم. یک زمانی باید تعریف کنی و زمانی هم که نیاز به انتقاد دارد باید ترمز بازیکن را بکشی تا به خودش بیاید.

با علیرضا بیرانوند پدر کشتگی ندارم /مطمئنا او کپسول آتش‌نشانی نیست!

وی در مورد انتظار خود از بیرانوند نیز گفت: میخواهم به او بگویم که علیرضا جان همان اندازه که منتقد تو بوده‌ام ، دوست‌دار تو هم بوده‌ام ولی تو هیچوقت حاضر نشدی با یک جمله‌ی محبت آمیز من را خوشحال کنی. من 189 بازی با پیراهن پرسپولیس دارم و 12 سال گلر پرسپولیس بودم و عمر و جوانی خود را برای این تیم و هوادارانش گذاشته‌ام و هیچ منتی هم سر آنها نگذاشته ام . از دار دنیا هم هیچ ندارم غیر از لطف و محبت هواداران پرسپولیس تمام حیثیت و عشق من بوده‌اند. من از تو انتظار داشتم که من را مورد لطف و محبت خود قرار دهی اما من آرزو داشتم تو خوب باشی و همه از تو تعریف کنند که خدا را شکر همین طور هم شده است.

قلیچ در مورد شانس بیرانوند برای مرذد سال آسیا شدن و مقایسه‌اش با عابدزاده نیز اضافه کرد: بیرانود با عملکرد خوبی که در جام جهانی و همچنین در لیگقهرمانان داشته  حقش است که به این عنوان برسد. او و عابدزاده خصوصیات متفاوتی دارند و امیدوارم بهترین بازیکن آسیا شود اما اعقتقاد دارم که عابدزاده یکی بود و دیگر هیچ دروازه‌بانی روی دستش نخواهد آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز