خبرگزاری کار ایران

صبر برانکو به خاطر پول طاق نمی‌شود؛ یک فینال مهم

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۷۷۰

پرسپولیس باز هم پول برانکو را نداد و حمیدرضا گرشاسبی از بیان این واقعیت طفره رفت. در عوض با سایت وزارت ورزش مصاحبه‌ای کرد و گفت بخشی از مطالبات بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس را پرداخت کرده است. خیلی زود اما معلوم شد که بخشی از مطالبات همه پرداخت شده، جز برانکو.

به گزارش ایلنا، سرمربی پرسپولیس هم اتفاقاً این موضوع را تأیید کرد و پاسخش به این سوال که آیا پولی از باشگاه دریافت کرده یا نه، کوتاه و صریح بود: «خیر!» و دیگر هم حاضر به ادامه این بحث نشد تا تمرکز خود و بازیکنانش را پیش از بازی با السد بر هم نزند.

بعد از تزریق مبلغ مورد نیاز برای دریافت ارز ثانویه پرسپولیس از سوی حامی مالی باشگاه، پرسپولیس 400 هزار یورو از وزارت ورزش دریافت کرد که اگر قرار بود از این مبلغ، مطالبات 300 هزار یورویی برانکو پرداخت شود، دیگر پولی برای سایر بازیکنان خارجی تیم باقی نمی‌ماند. به خاطر همین است که می‌گویند باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفته پیش از بازی حساس پرسپولیس مقابل السد، پرداخت مطالبات بازیکنان خارجی را در اولویت قرار دهد تا در این مسابقه با روحیه بالا حاضر شوند.

باشگاه البته برای پرداخت مطالبات 300 هزار یورویی برانکو هم برنامه دارد. پرسپولیس احتمالا به زودی دریافتی دیگری از وزارت ورزش خواهد داشت و شاید از این محل به کادرفنی نیز پرداخت صورت گیرد. در همین راستا تاریخ‌های مختلفی بیان شده و هر کسی تاریخی را برای پرداخت طلب برانکو اعلام می‌کند تا از بار انتقادهایی که نسبت به باشگاه مطرح می‌شود، بکاهد.

حالا عده‌ای از صداقت نداشتن گرشاسبی ناراحت هستند و انتقادهایی را نسبت به او مطرح می‌کنند اما در واقع آنچه در این ماجرا بیشتر به چشم می‌آید، صبر برانکو و سکوتش به نفع پرسپولیس بعد از شش ماه حقوق نگرفتن است. نوع برخورد او در برابر چنین تصمیمی از سوی باشگاه، چیزی است که در کمتر کسی می‌توان دید.

در واقع برانکو با روحیات خاصی که دارد، حداقل در برهه زمانی فعلی فدای پرسپولیس و بازیکنانی می‌شود که برای بازی حساس با السد آماده می‌شوند. او که بزرگترین طلبکار فصل جاری پرسپولیس است به مسوولان باشگاه اعلام کرده هیچ‌کس حق ندارد درباره این موضوع تا پایان بازی با السد با او گفت‌وگو کند.

برانکو تاکید کرده بعد از بازی در این مورد صحبت خواهد کرد. سرمربی سرخپوشان پایتخت که بیش از شش ماه است پولی از این باشگاه دریافت نکرده نمی‌خواهد تمرکز خود را در آستانه بازی با السد از دست بدهد. او حتی به دستیارانش هم اعلام کرده کسی قبل از دیدار روز سه‌شنبه درباره مسائل مالی صحبت نکند.

ابهام بزرگی که مطرح می‌شود اما این است که آیا باشگاه پرسپولیس می‌تواند طلب برانکو را بعد از بازی با السد پرداخت کند؟ کمترین مبلغی که باشگاه باید به برانکو و دستیارانش بپردازد، مبلغی بیشتر از 300 هزار دلار است و معلوم نیست که پرداختی بعدی به باشگاه پرسپولیس بتواند این طلب برانکو را تأمین کند یا نه؟

بخصوص که برانکو پیش از این هم اعلام کرده بود که طولانی شدن وعده باشگاه برای پرداخت مطالباتش، کم‌کم او را برای تصمیم‌گیری درباره آینده‌اش با این تیم دچار تردید کرده است و باید فکری به حال این وضعیت کند. حالا اما او ترجیح داده هر اظهارنظری در این رابطه را به بعد از بازی حساس با السد موکول کند و قطعاً صحبت‌های او بعد از این بازی اگر همچنان پولی دریافت نکرده باشد با صحبت‌های همیشگی‌اش متفاوت خواهد بود.

اینکه صبر برانکو و روحیه خاص او باعث شود که باشگاه پرسپولیس، کادرفنی تیم را در اولویت پرداخت‌ها قرار ندهد یا خلاف واقعیت اعلام کند که مطالبات آنها هم همراه با بازیکنان پرداخت شده، وجهه خوبی برای پرسپولیس ندارد. مگر اینکه آنها برای پرداخت این طلب در اسرع وقت برنامه‌ای جدی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز