خبرگزاری کار ایران

وزیر ورزش و جوانان در مراسم افتتاح پارک آبی "پرشین" فردیس:

سلطانی فر: سهم بخش خصوصی در پروژه های ورزشی البرز ویژه بوده است

asdasd
کد خبر : ۶۸۳۷۱۸

وزیر ورزش و جوانان گفت: سهم بخش خصوصی در پروژه های ورزشی البرز ویژه بوده است و استاندار هم از بخش خصوصی حمایت می کنند البته در سایر عرصه های صنعتی و کشاورزی نیز شاهد حضور بخش خصوصی در این استان هستیم.

به گزارش ایلنا، مسعود سلطانی فر عصر دو شنبه در حاشیه افتتاح مجموعه ورزشی پرشین در شهرستان فردیس واقع در استان البرز ضمن تبریک هفته تربیت بدنی به نقش و حضور پر رنگ بخش خصوصی در افتتاح پروژه های ورزشی این استان اشاره کرد و گفت: این سومین سرمایه گذاری بخش خصوصی در حوزه ورزش استان البرز است که امروز شاهد آن هستیم.

وی افزود: این امر حاکی از توجه مردم برای ورزش است و اینکه وقت می گذارند و سرمایه گذاری می کنند.

سلطانی فر ادامه داد: سهم بخش خصوصی در پروژه های ورزشی البرز ویژه بوده است و استاندار هم از بخش خصوصی حمایت می کنند البته در سایر عرصه های صنعتی و کشاورزی نیز شاهد حضور بخش خصوصی در این استان هستیم.

وزیر ورزش ادامه داد: امسال با وجود اینکه وضعیت منابع کشور با محدودیت مواجه است اما افتتاح پروژه‌های فجر چهلم را از هفته دولت آغاز کرده ایم.

وی افزود: همان طور که قول دادیم هر دو هفته یکبار یک پروژه بزرگ را در کشور افتتاح می کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز