خبرگزاری کار ایران

با حضور معاون اول رییس جمهور و وزیر ورزش و جوانان:

استادیوم 7 هزار نفری اسلامشهر فردا افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۶۶۸۸۶

استادیوم 7 هزار نفری اسلامشهر فردا با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور و دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، استادیوم 7 هزار نفری اسلامشهر با اعتباری بالغ بر 233.783  میلیون ریال  فردا با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور و دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

بنا بر این گزارش پروژه استادیوم 7 هزار نفری اسلام شهر از پروژه های احداثی و تحت نظارت شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که در اسلامشهر واقع در کمربندی واوان قرار دارد.

این پروژه در مساحت 10 هکتار دارای زمین استاندارد چمن مصنوعی هشت هزار متر مربع است زیربنای فضای سرپوشیده این پروژه 2 هزار و 150 مترمربع و زیربنای فضای رو باز ورزشی آن هم 33 هزار و 200 مترمربع است.

استادیوم 7 هزار متر مربع از 4 دکل روشنایی به ظرفیت 700 لوکس بهره می برد. این پروژه همچنین  دارای 2 فضای رختکن بازیکنان و داوران، سرویس های  بهداشتی مجزا ویژه بازیکنان، داوران و عمومی است. پیست تارتان استادیوم 7 هزار نفری  هم دارای شش خط حدود 6 هزار متر مربع است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز