خبرگزاری کار ایران

بدیعی‌فر: برای بازگشت نوری خودم پیش قدم شدم

asdasd
کد خبر : ۶۸۲۶۱۸

عضو هیأت مدیره باشگاه ملوان،‌گفت: خدا را گواه می‌گیرم که بنده خودم بعد از مشورت و همفکری با سرمربی تیم و متقاعد کردن فرهاد پورغلامی برای بازگشت پژمان نوری کاپیتان دوست داشتنی و محبوب مردم انزلی خودم پیش قدم شدم.

به گزارش ایلنا، ‌محمودبدیعی‌فر در مورد حمایت از فرهاد پور غلامی سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی، گفت: فرهاد پورغلامی بر اساس احترام به خواسته هواداران محترم تیم فوتبال ملوان به عنوان سرمربی این تیم برگزیده شد‌ و حتی پیش از این در محافل عمومی ذکر می‌شد که سیاسیون مخالف حضور ایشان در کادر فنی هستند اما دقیقا این انتخاب بر اساس اجابت و احترام به درخواست جمیع هواداران صورت پذیرفت که پس از مذاکره با شخص آقای پورغلامی ایشان عنوان نمودند حتی اگر ملوان با کسر ۱۲ امتیاز منفی نیز مواجه می‌شد بدون انتظار حتی یک ریال تا تعیین تکلیف وضعیت مالی حاضر به پذیرش سرمربی گری ملوان هستند که این موضوع مورد تایید مدیرعامل باشگاه نیز قرار گرفت.

وی افزود: پیش از این عنوان می‌شد که اعضای هیئت مدیره حاضر به انتقال سهام باشگاه به مالکان جدید نیستند اما‌ ما امانت دار این مردم هستیم و سهام باشگاه را به دلیل اینکه مالک جدید مورد تایید هیئت مدیره بودند بدون هیچگونه شرط و ادعایی واگذار کردیم و حتی شخص بنده به عنوان خدمتگزار این مردم اولین کسی بودم که برای واگذاری سهام اعلام آمادگی کردم و خودم شخصا در حضور مالک باشگاه برای انتقال سهام از ۳ نفر دیگر از اعضای محترم هیئت مدیره نیز تلاش کردم و پیش قدم شدم تا این کار به سرانجام نهایی رسید.

وی در مورد حضور پژمان نوری و مازیار زارع دو اسطوره دوست داشتنی تیم فوتبال ملوان، خاطرنشان کرد: خدا را گواه می‌گیرم که بنده خودم بعد از مشورت و همفکری با سرمربی تیم فوتبال ملوان و متقاعد نمودن او برای برگشت پژمان نوری کاپیتان دوست داشتنی و محبوب مردم پیش قدم شدم و خودم نزد او رفتم و در یک جلسه دو ساعته متوجه شدم که آنچه که در بین طرفین رخ داده است یک سوء تفاهم بوده و از ایشان خواهش کردم به خاطر خواسته هوادارن به ملوان کمک کنند که او در نهایت اعلام کرد که به او  یک فرصت ۴۸ ساعته برای بررسی موضوع و اعلام نتیجه نهایی داده شود.

وی افزود: تاکنون سیاسیون هیچگونه دخالتی در امور فنی و مدیریتی باشگاه نداشته اند و اصولا  هیچ شخصی در هیأت مدیره به تنهایی تصمیمی نمی‌گیرد و هرگونه تصمیمی با تصویب در هیأت مدیره به انجام میرسد و در غیر این صورت فاقد وجاهت قانونی خواهد بود. از همین جا قاطعانه اعلام می‌کنم که نه تنها هیچگونه مشکلی با این دو بزرگوار ندارم بلکه احترام و ارادت خالصانه ای هم به این اسطوره های دوست داشتنی و محبوب مردم انزلی نیز دارم. بنده تاکنون نه تنها هیچگونه منافعی در باشگاه ملوان نداشته ام بلکه به احترام هواداران خوب و دوست داشتنی تیم فوتبال ملوان خود را متعهد به پرداخت برخی از هزینه های تیم نیز کرده‌ام و حتی زیر‌، دین برخی از دوستان نیز قرار گرفته‌م.

بدیعی فر در پایان، گفت: به هر شکل تمام پیش داوری‌ها و اتفاقات افتاده در چند روز گذشته را به خدا واگذار می‌کنم و انشاء الله امروز در جلسه هیأت مدیره آنچه که خواسته مردم شریف انزلی و هواداران محبوب این تیم است با شور و مشورت تمامی اعضاء در هیأت مدیره اتخاذ و اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز