خبرگزاری کار ایران

طاهری: به ملی پوشان استراحت بدهیم دیگر بازیکنی نداریم/ گرو بازیکن بدی نیست؛ تیام هم وقتی آمد به او انتقاد کردند

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۹۹۷

مربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با سایپا شرکت کرد.

به گزارش ایلنا، بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل سایپا اظهار داشت: ما در طول هفته گذشته 13 بازیکن نداشتیم اما وقتی اضافه شدند شرایط خوبی داشتند. بازی سختی در پیش داریم و آماده کسب سه امتیاز هستیم.

وی در مورد کیفیت پایین زمین ورزشگاه تختی عنوان کرد: مطمئنا خیلی تاثیر خواهد داشت. استقلال روی زمین بازی می‌کند و کیفیت زمین روی بازی آنها تاثیر خواهد گذاشت. این کیفیت برای هر دو تیم خواهد بود چرا که سایپا تیم خوبی دارد و فوتبال روی زمین را به نمایش می‌گذارد بنابراین کیفیت برای هر دو تیم یکسان است.

مربی تیم فوتبال استقلال درباره شرایط آبی‌پوشان خاطر نشان کرد: شرایط تیم روز به روز بهتر می‌شود و بایکنان با هم هماهنگ می‌شوند. درست است که ملی‌پوشان در تمرینات حضور نداشتند اما قبل از آن چند روز در اهواز تمرین کردیم و بازیکنان آمادگی خوبی دارند. لیگ و جام حذفی دو مقوله جداست و لیگ را فدای حذفی یا جام حذفی را فدای لیگ نمی‌کنیم.

طاهری در واکنش به اینکه آیا به ملی‌پوشان استراحت داده می‌شود، گفت: اگر استراحت بدهیم دیگر بازیکنی نخواهیم داشت. 13 بازیکن در تیم ملی فوتبال و تیم امید بودند و طارق همام هم به کشورش عراق رفته بود. شرایط طوری است که باید از ملی‌پوشان استفاده کنیم. آنها وقتی از تیم ملی برگشتند شرایط بدنی خوبی داشتند چرا که یک دیدار تدارکاتی با بولیوی برگزار کرده و یک بازی هم بین خودشان انجام دادند. بازیکنان تیم امید هم در اردوی درون‌تیمی تمرینات خوبی را برگزار کردند.

وی درخصوص انتقادهایی که از عملکرد مارکوس نیومایر و الحاجی گرو دو بازیکن خارجی استقلال می‌شود خاطرنشان کرد: متاسفانه نیومایر از ناحیه انگشت پا دچار مصدومیت شد وقتی بازیکنی از ناحیه انگشت مصدوم می‌شود نمی‌تواند فوتبال بازی کند. او کم کم به شرایط آرمانی نزدیک می‌شود. الحاجی گرو هم اگر زودتر گل بزند فشار از روی او برداشته می‌شود. گرو بازیکن بدی نیست و امیدوارم هر چه زودتر گل بزند تا فشار انتقادات از روی او برداشته شود.

مربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به اینکه تا نیم فصل به گرو فرصت داده شده است تصریح کرد: من چیزی در این باره نشنیده‌ام.

طاهری در رابطه با اظهارات سامان قدوس همبازی پیشین گرو که گفته بود او بازیکن گلزن نیست گفت: اینجا استقلال است و همه دوست دارند که مهاجم گل بزند. روزی که تیام به استقلال آمد 20 دقیقه اول که بازی کرد همه انتقاد کردند که چه کسی را آورده‌ است. پس از اینکه گل زد او شد تیام. گرو هم گل بزند فشارها از روی او برداشته می‌شود. ما در خط حمله بازیکنان تکنیکی مثل فرشید اسماعیلی، مهدی قاعدی و روح‌الله باقری داریم که در کنار الحاجی گرو بازی کرده‌اند.

وی درباره محرومان و مصدومان تیمش برای بازی فردا گفت: فرشید اسماعیلی، خسرو حیدری و روزبه چشمی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. چشمی پس از بازی با بولیوی مصدوم بود و از روز گذشته ریکاوری کرد. میلاد زکی‌پور را هم به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز