خبرگزاری کار ایران

محصص: سرمربی جوانان در آینده نزدیک انتخاب می شود

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۸۶۶

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال از انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان ایران در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، مرتضی محصص با ارائه گزارشی از نشست اعضای کمیته فنی این فدراسیون گفت:ما در جلسه اخیر پیرامون موضوع تیم های ملی نوجوانان و جوانان بحث و گفت و گو داشتیم. ابتدا آقای چمنیان به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان گزارشی از عملکرد تیم در مسابقات مالزی ارائه دادند و اشاراتی به مشکلات این تیم داشتند. خصوصا شرایط ویژه آب و هوایی که در نخستین بازی فشار زیادی به تیم ما وارد کرد اما در بازی های بعدی دیدیم که رفته رفته کیفیت عملکرد اعضای تیم بهتر شد و نمایش بهتری را شاهد بودیم.

رئیس کمیته فنی و توسعه فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: برای تصمیم گیری پیرامون کادر فنی تیم ملی نوجوانان هنوز فرصت داریم اما به طور قطع آقای چمنیان مربی توانمند و شایسته ای است که شایستگی های خودش را به خوبی نشان داده و در مسابقات آسیایی همچنین جام جهانی بهترین نتایج را کسب کرده است. آمارها و شاخصه های عملکرد تیم ملی نوجوانان خصوصا در دو بازی پایانی هم نشان می دهد که این تیم از نظر فنی شرایط خوبی داشته و این بازیکنان در رده های سنی بالاتر می توانند عملکرد درخشانی داشته باشند.

محصص به بحث انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان نیز اشاره کرد و اظهار داشت:مسئولیت بعدی ما انتخاب سرمربی تیم ملی جوانان ایران است. به هر ترتیب اسامی گزینه هایی در این جلسه مطرح شد و اعضا نظرات خودشان را بیان کردند. بنا بر جمع بندی که خواهیم داشت در آینده نزدیک سرمربی جدید تیم ملی جوانان معرفی خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز