خبرگزاری کار ایران

محصص: برانکو و کی‌روش هر دو به فکر منافع تیمشان هستند/ اختلاف آنها فقط با صحبت کردن رودرو برطرف خواهد شد

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال اعتقاد دارد اختلاف میان سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی تنها به خاطر تفاوت سلیقه است.

مرتضی محصص، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در رابطه با اختلاف موجود میان برانکو و کی‌روش، سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی گفت: من واقعاً نمی‌دانم دلیل اصلی این اختلاف چه چیزی است و چرا این دو مربی که هر دو از بهترین‌ها هستند، درگیر این اختلاف شده‌اند. به نظر من این موضوع بیشتر یک سوتفاهم است و می‌شود خیلی راحت آن را برطرف کرد.

او ادامه داد: این نوع مسائل در همه دنیا وجود دارد و ممکن است در هر کشور دیگری هم دو مربی بر سر مسائلی اینچنینی با یکدیگر دچار اختلاف شوند. این مساله به نظر من اتفاق غیرطبیعی نیست. هم برانکو هم کی‌روش به فکر منافع تیمشان هستند و دلیل اصلی این اختلاف هم همین است.

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال افزود: اختلاف میان برانکو و کی‌روش باعث متضرر شدن فوتبال ما خواهد شد. پرسپولیس و تیم ملی هر دو برای فوتبال ما بسیار اهمیت دارند و ضعف هر کدام از این دو تیم می‌تواند موجب تضعیف فوتبال کشورمان شود به همین دلیل باید فدراسیون فوتبال هرچه زودتر برای حل این اختلاف اقدام کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تصمیم کی‌روش در مورد فرستادن بازیکن پرسپولیس به تهران و ترخیص آنها از اردوی تیم ملی در دبی تصریح کرد: نظری در این مورد ندارم و این خود کی‌روش است که باید در این مورد پاسخگو باشد.

مرتضی محصص، در پایان راجع به چگونگی حل اختلاف موجود میان برانکو و کی‌روش گفت: این دو باید بنشیند و با یکدیگر رودرو صحبت و مشکل را حل کنند. این اختلاف تنها یک تفاوت سلیقه است و نباید بزرگنمایی شود. تنها راه حل شدن این اختلاف هم این است که جلسه‌ای برگزار شود تا برانکو و کی‌روش در آن جلسه با یکدیگر صحبت کنند. مطمئن باشید این اختلاف با حرف زدن دو طرف با یکدیگر حل خواهد شد.

 

کد خبر : ۴۴۴۶۳۸