خبرگزاری کار ایران

بیات‌لو: امیدوارم پرسپولیس به فینال آسیا راه یابد/ به دنبال رشد کردن و دیده شدن هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۶۰۵

سرمربی نود ارومیه در خصوص دیدارش با پرسپولیس در جام حذفی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، وحید بیات‌لو با حضور در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس در خصوص این دیدار اظهار داشت: ابتدا به باشگاه پرسپولیس بابت موفقیت در آسیا تبریک می‌گویم و امیدوارم آنها موفق به حضور در فینال این رقابت‌ها شوند.

وی افزود: تیم ما بازی اول لیگ دسته اول را به خاطر انتقال به ارومیه از دست داد و در بازی دوم هم بدون سرمربی بازی کرد و زمانی که من آمدم سعی کردیم شرایط را خوب کنیم. باشگاه نود از سال 90 با یک مدرسه فوتبال کار شروع کرد. مهم‌ترین هدف ما این است که این بازیکنان که در تیم رشد کردند دیده بشوند. در تلاش هستیم بازی آبرومندانه‌ای به نمایش بگذاریم.

سرمربی نود در ادامه گفت: تیم ما به خاطر این که سال 90 تشکیل شد اسمش نود است و سعی می‌کنیم 90 دقیقه خوب بازی کنیم. بازی در ورزشگاه آزادی سخت است و ما سعی کردیم با صحبت با بازیکنان، آنها را برای بازی آماده کنیم. تلاش می‌کنیم 90 دقیقه بازی کنیم. تا امروز  پول نگرفته‌ایم و مسئولان شهر هزینه‌های سفر ما را پرداخت کرده‌اند.

سرمربی تیم نود ارومیه با اشاره به حضور شاگردانش در ورزشگاه آزادی خاطر نشان کرد: طبیعی است که حتی بازیکنان باتجربه در میادین بین‌المللی هم برای‌شان بازی کردن در ورزشگاه آزادی سخت است چه برسد به بازیکنان ما که خیلی کم‌تجربه هستند. امیدوارم که بتوانیم با حضور تماشاگران پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نمایش خوبی داشته باشیم. تیم ما تا اینجای فصل دریافتی نداشته است، اما خوشبختانه با مدیریت آقای بهاری و حمایت مسئولان شهر هزینه رفت و آمد و اسکان تیم پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز