خبرگزاری کار ایران

سورپرایزهای برانکو مقابل حریف گمنام و هفت ساله!

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نود ارومیه

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۵۲۴

تیم پرسپولیس در مرحله‌ یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی مقابل نود قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، تیم پرسپولیس پیش از جدال سرنوشت‌ساز خود در مقابل السد در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا باید در جام حذفی فوتبال ایران مقابل نود ارومیه قرار بگیرد.

حساسیت این بازی باعث شده تا برانکوایوانکوویچ به علیرضابیرانوند و بشار رسن برای این بازی استراحت داده تا آنها با آمادگی کامل در مقابل تیم قدرتمند قطری قرار بگیرند. علاوه بر بیرانوند و رسن ، پرسپولیس حسین ماهینی و امید عالیشاه را هم به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. البته محسن ربیع خواه شرایط بازی را پیدا کرده و در با صلاحدید برانکو می‌تواند در ترکیب قرار بگیرد.

در این مسابقه باید شاهد حضور جوانان بیشتری در ترکیب برانکو باشیم و این مربی کروات در تلاش است تا با یک برد شیرین در مقابل نود ارومیه با روحیه‌ی دو چندان به مصاف السد برود.

در این مسابقه رادووشویچ را درون دروازه خواهد داشت. گلر کروات تیم پرسپولیس در پی ثبت کلین‌شیت دیگری در کارنامه‌ی خود است و باید ببینیم موفق به انجام این کار خواهد شد یا خیر.

سیدجلال حسینی و محمد انصاری دو مدافع وسط پرسپولیس در این دیدار خواهند بود و شایان مصلح و شجاع خلیل‌زاده در دو سمت خط دفاعی به بازی گرفته خواهند شد. پیش از این این انتظار وجود داشت که سیامک نعمتی همچون بازی با السد در جناح راست خط دفاعی به میدان برود اما با توجه به غیبت بشار رسن در این مسابقه و کمبود هافبک در پرسپولیس نعمتی دوباره به پست اصلی خود ملحق خواهد شد.

هافبک دفاعی پرسپولیس در این مسابقه کمال کامیابی نیا است. احمد نوراللهی با وجود حضور در اردوی تیم ملی به اردوی پرسپولیس فراخوانده شده و احتمالا جلوی کمال کامیابی‌نیا در خط هافبک پرسپولیس قرار خواهد گرفت. سیامک نعمتی به عنوان هافبک چپ  انجام وظیفه خواهد کرد و آدام همتی نیز در سمت راست به کار گرفته خواهد شد.

منشا و علیپور هم دو مهاجم پرسپولیس در این مسابقه خواهند بود و در این دیدار به دنبال بهبود آمار گلزنی خود برای پرسپولیس خواهند بود.

اگردر این دیدار پرسپولیس تا اواسط مسابقه با حریف خود اختلاف گل ایجاد کند شاهد حضور جوانان روی نیمکت به جای بازیکنان اصلی خواهیم بود تا آنها با استراحت بیشتر در پی شکستن شاخ غول قطری در آزادی باشند و به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کنند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نود ارومیه

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز