خبرگزاری کار ایران

جهانبخش: حریفان ما بازی‌های بزرگ انجام می‌دهند/ کار راحتی نداریم

asdasd
کد خبر : ۶۸۱۳۹۶

مهاجم گلزن تیم ملی کشورمان در مورد شرایط تیم و بازی با بولیوی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش در مورد شرایط تیم ملی گفت:‌ حریفان ما بازی‌های بزرگی انجام می‌دهند و کارمان راحت نیست.

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند کی‌روش دوست ندارد با حریفان قدرتمند بازی کند، تصریح کرد: این مسئله اصلاً صحت ندارد این مسئله را کی‌روش خودش همیشه می‌گوید او هم به توجه به شرایطی که برای ما وجود دارد این مسئله را قبول کرده است. به هر دلیلی که وجود دارد ما نمی‌توانیم با تیم‌های بزرگ بازی کنیم. نسبت به شرایطی که داریم همین تیم‌ها هم با ما بازی می‌کنند نکته مثبتی است. ما هم به عنوان بازیکن و مربی و کادر فنی نمی‌دانم دلیل این مسئله چیست. چند سال است تیم اول آسیا هستیم بازیکنان خوبی داریم و تیم با کیفیتی داریم. در جام جهانی هم با کیفیتی که نشان دادیم این مشخص می‌کند که ما را نمی‌توانند دست کم بگیرند. ما و کادر فنی امیدواریم بازی‌های بزرگی انجام دهیم اما متأسفانه این مسئله در این مدت اتفاق نیفتاده است.

جهانبخش در مورد اینکه مربی‌اش می‌گوید او باید با تیم جدید وفق پیدا کند و به نظر می‌رسد کارش سخت است، گفت: قطعا همینطور است. همان اول هم که به برایتون رفتم می‌دانستم شرایط سخت است. هر تیمی که در لیگ برتر انگلیس حضور دارد بازیکنان بزرگی دارد. می‌دانستم برای اینکه جا بیافتم و شرایطم بهتر شود کار سختی دارم هفته به هفته با تمرینات شرایط بهتری پیدا کردم و خدا را شکر شرایط بهتری پیدا کردم و در بازی آخر به میدان رفتم. امیدوارم این مسئله استمرار داشته باشد.

وی در مورد تغییر پستش در برایتون،‌ تصریح کرد: این یک چیز طبیعی است مربی دوست داشت از من استفاده کند ولی در پست تخصصی من بازیکنان با کیفیتی داریم. این مسئله کار را برای تصمیم‌گیری مربی سخت می‌کند چرا که دوست داشتند من بازی کنم. مهره هم پست من در این هفته‌ها عملکرد خوبی داشت و گلزنی کرد به همین خاطر من را به سمت چپ برده هر زمان که از من استفاده شود تمام تلاشم را برای موفقیت تیم می‌کنم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز