خبرگزاری کار ایران

مقایسه جدول بازی‌های خانگی و بیرون از خانه لیگ برتر؛

تراکتورسازی شکست‌ناپذیر با تی‌تی‌ها؛ سپاهان خارج از خانه بهتر است

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۷۳۷

در پایان هفته هشتم لیگ برتر هر تیم 4 بازی خانگی و 4 بازی بیرون از خانه انجام داده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با انجام تک دیدار معوقه استقلال مقابل نفت مسجد سلیمان هر تیم تا کنون 8 دیدار در لیگ برتر انجام داده که 4 دیدار خانگی و 4 دیدار بیرون از خانه را شامل می‌شود (به جز نساجی با 5 دیدار خانگی و سپیدرود با 3 دیدار خانگی).

با مقایسه جدول بازی‌ها در دو دسته بندی خانگی و بیرون از خانه می‌توان پی برد کدام تیم‌ها در شرایط میزبانی خطرناک‌تر هستند و کدام‌ تیم‌ها بیرون از خانه با آرامش بیشتری به میدان می‌روند.

 

جدول دیدارهای خانگی، تراکتورسازان در صدر:

تراکتورسازی شکست‌ناپذیر با تی‌تی‌ها؛ سپاهان خارج از خانه بهتر است

تراکتورسازان که در جدول کلی لیگ برتر ششم هستند، در دیدارهای خانگی خود بهترین تیم هستند و 3 پیروزی و یک تساوی عملکرد خوبشان در ورزشگاه یادگار امام (ره) است. علاوه بر تراکتور، سه تیم تهرانی سایپا، پرسپولیس و پیکان هم 10 امتیازی هستند و با تفاضل گل کمتر در جایگاه‌های بعدی. پدیده، صدرنشین لیگ در این جدول هشتم است. استقلال در این جدول نهم و سپاهان دهم است که نشان از عملکرد ضعیفشان در خانه دارد. ذوب آهن، دیگر تیم اصفهانی هم با دو امتیاز چهاردهم است تا نشان دهد اصفهان شهر خوش یمنی برای تیم‌هایش نیست. دو تیم انتهای این جدول دو تیم قعر نشین جدول کلی یعنی نفت مسجد سلیمان و سپیدرود هستند.

 

جدول دیدارهای خانگی، شاگردان قلعه‌نویی، شیرهای بیرون از خانه:

تراکتورسازی شکست‌ناپذیر با تی‌تی‌ها؛ سپاهان خارج از خانه بهتر است

 در جدول بازی‌های خارج از خانه سپاهان با هدایت قلعه‌نویی یکته‌تازی می‌کند. شاگردان قلعه‌نویی در این جدول 10 امتیازی هستند و صدر نشین. پدیده، صدر نشین جدول کلی لیگ برتر هم در این جدول دوم است و هم امتیاز با سپاهان و با تفاضل گل کمتر بهترین جایگاه پس از طلایی پوشان را در اختیار دارد. ذوب آهن دیگر تیم اصفهان هم که در جدول خانگی از آخر سوم بود، در این جدول از اول سوم است. پرسپولیس در رتبه چهارم با شش امتیاز قرار دارد و تنها تیمی است که در هر دو جدول بین 4 تیم بالای جدول است. استقلال با شفر در رتبه پنجم و بالاتر از خودرو سازان قرار گرفته است. تراکتورسازی که در جدول خانگی صدرنشین بود، خارج از خانه دهم جدول است. در این جدول هم شاهد قعر نشینی نفت مسجد سلیمان و سپیدرود هستیم.

 

بررسی کلی

پرسپولیسِ برانکو را می‌توان با ثبات‌ترین تیم حال حاضر لیگ دانست که 10 امتیاز خانگی و 6 امتیاز خارج از خانه کسب کرده و بهترین بالانس بین عملکرد داخل و خارج از خانه‌اش دارد و این می‌تواند پوئنی مثبت و امیدوار کننده برایشان باشد. صدرنشین بازی‌های خانگی رتبه دهم خارج از خانه و صدرنشین خارج از خانه رتبه دهم خانگی را در اختیار دارد. تبریز مکان امن و محل آسایش تراکتوری‌هاست و خارج از خانه مثل دیدارهای خانگی عملکردشان خوب نیست و برعکس سپاهان در بیرون از خانه بیشتر احساس اقتدار از خودش نشان داده است. حتی پدیده به عنوان صدرنشین لیگ هم در مشهد عملکرد قابل دفاعی نداشته است. با این شرایط ممکن است این تیم‌ها از ضعف در خانه یا بیرون از خانه در ادامه لیگ ضربه بخورند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز