خبرگزاری کار ایران

اطلاعاتی از ستاره‌های حریف احتمالی پرسپولیس در فینال

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۵۵۹

پرسپولیس برابر السد در بازی بر گشت دو بازیکن محرومش را هم در اختیار خواهد داشت و این خبر بسیار خوبی برای این تیم است.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس برابر السد در بازی بر گشت دو بازیکن محرومش را هم در اختیار خواهد داشت و این خبر بسیار خوبی برای این تیم است. با بازگشت کمال کامیابی‌نیا و محمد انصاری برانکو ترکیب بهتری می‌تواند بچیند ضمن اینکه نیمکت قوی‌تری خواهد داشت هرچند آنها امیدوارند که مصدومیت عالیشاه آنقدر جدی نباشد و بتواند در بازی برگشت حضور داشته باشد.

شرق پیچیده‌تر از غرب

کاشیما آنتلرز در مسابقه‌ای که از حریف کره‌ای عقب افتاده بود توانست با نتیجه سه بردو به برتری برسد و حالا بازی برگشت دوتیم شرق آسیا پیچیده‌تر از غرب به نظر می‌رسد. در غرب السد باید در تهران و ورزشگاه آزادی پرسپولیس را شکست دهد هرچند در فوتبال هراتفاقی ممکن است و السد تیم بسیار خطرناکی است اما تا الان پرسپولیس در راند اول نیمه نهایی بهتر عمل کرده است. در آن سو اما شکست 3 بر دو سووان سامسونگ در خانه حریف پشتوانه خوبی برای این تیم برای بازی برگشت است ولی کاشیما نیز با این برد با هر نتیجه ای به مساوی دست پیدا کند می‌تواند به فینال برسد.

ستاره‌های خط میانی

بشار رسن: ستاره عراقی پرسپولیس در این بازی هم یکی از بهترین‌های زمین بود. او در این مسابقه 39 پاس به هم‌تیمی‌هایش داد که نزدیک به 85 درصد پاس‌هایش درست بوده‌ است. 82درصد از پاس‌های بشار در این بازی در زمین حریف داده شده که آمار بسیار خوبی است. البته که تعداد پاس‌های بشار در مقایسه با ژاوی و گابی دو ستاره مطرح السد آمار پایین‌تری است. ژاوی 64 و گابی 72 پاس در این بازی داده‌اند اما درصد پاس‌های درست هر سه تقریبا شبیه به هم است و 85 درصد پاس درست داده اند. بشار 2 پاس بلند ، 37 پاس کوتاه، 3 برد و 4 باخت در دوئل‌ها آمار این بازیکن در بازی برابر السد بود. او یک شانس فوق‌العاده هم برای گادوین منشا در نیمه اول ساخت که می‌توانست تبدیل به گل شود اما منشا دروازه خالی را بیرون زد. بشار در این فصل در لیگ برتر در 7 بازی از هشت هفته مسابقات حضور داشته و یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده است. او یک پاس گل هم در بازی با فولاد داده است. او در این فصل از  رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز 9 بازی انجام داده و بی‌شک یکی از ستاره‌های پرسپولیس به خصوص در برابر السد و الدوحیل بوده است. 

کنتو میسائو: یکی از بهترین بازیکنان کاشیما آنتلرز در بازی این تیم در دور رفت برابر سووان سامسونگ 50 پاس داد که 82 درصد آن پاس‌ها درست بوده‌اند. 76 درصد پاس‌هایش در زمین حریف داده شده، 5 پاس بلند و 45 پاس کوتاه، 6 برد در دوئل ها 9 باخت، او در دو جدال هوایی برنده و در 3 جدال هوایی بازنده بوده است. البته او چون در پست هافبک میانی بازی می‌کند بیشتر عملکردش در بازی تدافعی بوده و 3 تکل موفق داشته است. او در 23 بازی در جی لیگ ژاپن برای تیمش 4 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است. او در لیگ قهرمانان هم 7 بازی به میدان رفته است.

یئوم هی کئون: وینگر تیم سووان سامسونگ کره یکی از بهترین بازیکنان تیمش به حساب می‌آید. او در بازی دور رفت مرحله شرق نیمه نهایی برابر کاشیما آنتلرز 34 پاس داد که 68 درصد آنها صحیح بوده است. بیش از 56 درصد پاس‌هایش در زمین حریف ارسال شده، 3 پاس کوتاه، 31 پاس بلند، 10 پیروزی و 6 شکست در دوئل‌ها، 5 پیروزی و دو شکست در نبردهای هوایی، یک شوت به چارچوب، یک بار مانع شدن مقابل توپ، دو سانتر موفق و 5 سانتر ناموفق، ساختن دو موقعیت گلزنی و یک تکل صحیح در این بازی داشته است.

ستاره‌های تهاجمی

علی علیپور: آقای گل فصل گذشته لیگ برتر امسال هم در خط حمله این تیم عملکرد خوبی داشته و گل‌های حساسی به ثمر رسانده است. او در بازی با السد در دوحه یک گل زد، 14 پاس در طول 90 دقیقه داد، 64درصد پاس صحیح و 50 پاس در زمین حریف داده است. او سه پاس بلند، 11 پاس  کوتاه، 4 پیروزی و 5 شکست در دوئل‌ها، 3 برد و 3 باخت در دوئل‌های هوایی، یک گل و دو شوت در چارچوب داشت. او 4 خطا هم از بازیکنان حریف گرفت. علیپور در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر 8 بازی برای پرسپولیس انجام داده و 3 گل و 2 پاس گل هم داشته است. او در لیگ قهرمانان آسیا 11 بار به میدان رفته، 5 گل و 2 پاس گل به نام خودش ثبت کرده است. علیپور سال گذشته در 28 بازی 19 گل و 2 پاس گل داشت و به عنوان آقای گلی رقابت‌های لیگ برتر رسید. فرار فوق‌العاده او در دقیقه 85 بازی با السد منجر به یک پنالتی شد و خودش پنالتی را تبدیل به گل کرد تا یکی از ستاره‌های اصلی پرسپولیس در مسیر صعود به فینال لقب بگیرد.

دژان دامیانوویچ: مهاجم 37 ساله و مونته نگرویی تیم سووان سامسونگ ستاره این تیم در خط حمله است. او که در تیم اف سی سئول و بیجین گوان کره هم بازی کرده در بازی تیمش برابر کاشیما آنتلرز یک گل زد و یکی از بهترین‌های تیمش بود. مهاجم نوک سووان سامسونگ در این بازی 26 پاس داد که 58 درصد پاس‌هایش سالم و 42درصد پاس‌هایش در زمین حریف بوده است. 5 برد و 8 شکست در دوئل‌ها، 3 برد و 7 باخت در جدال‌های هوایی داشت. او یک گل و یک شوت در چارچوب هم داشت ضمن اینکه یک شوت او توسط مدافعان حریف بلوکه شد. یک تکل موفق و یک موفقیت در گرفتن خطا از حریف نیز دیگر آمار او هستند. او در این فصل از رقابت‌های کی لیگ در 28 بازی 10 گل زده و یک پاس گل هم داده است. او در رقابت‌های لیگ قهرمانان نیز در 11 بازی 8 گل و یک پاس گل در کارنامه‌اش ثبت کرده است.

سرجینیو: مهاجم برزیلی تیم کاشیما آنتلرز در این بازی 20 پاس داد که 75 درصد آن سالم و 65 درصد آن در زمین حریف ارسال شده است. او 20 پاس کوتاه، 3 برد و 3 باخت در دوئل‌ها و 3 برد در جدال‌های هوایی دارد. او 4 شوت در چارچوب داشت و یک گل هم زد که از شوت‌هایش یکی خارج از چارچوب و یکی بلاک شد. او یک سانتر موفق و 3 سانتر ناموفق داشت و یک موقعیت گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخت. سرجینیو امسال به کاشیما آنتلرز آمده و در 6 بازی در جی لیگ 2 گل برای تیمش زده است. او در دو بازی‌اش در لیگ قهرمانان آسیا هم 2 گل زده  است. او در سری A برزیل و قبل از آمدن به ژاپن در دوازده بازی 4 گل و 4 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داده است. این مهاجم 23 ساله است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز