خبرگزاری کار ایران

مذاکره کارلوس کی‌روش با یک باشگاه اماراتی تایید شد

asdasd
کد خبر : ۶۷۶۲۶۰

کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال به توافق رسیده اما هنوز قراردادی امضا نکرده. همین بهترین بهانه برای تیم‌هایی است که سرمربی ندارند.

به گزارش ایلنا، آنها سراغ کی‌روش می‌آیند تا شاید بتوانند او را راضی به حضور در تیم‌شان کنند. بعد از مکزیک، حالا نوبت به یک تیم اماراتی رسیده تا برای شکار کی‌روش اقدام کند. آن هم در شرایطی که سرمربی تیم ملی اسامی بازیکنان مورد نظر خود را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرده است.

سایت کورا به نقل از روزنامه الامارات‌الیوم نوشت: «یکی از باشگاه‌های حاضر در لیگ امارات، چهارشنبه با کارلوس کی‌روش مذاکره کرده تا سرمربی تیم ملی ایران را جذب کند و تیمش را در اختیار این مربی پرتغالی قرار بدهد.»

این خبر در اینستاگرام کورا نیز منتشر شده و البته کاربران اماراتی در کامنت‌هایی نام باشگاه مورد نظر را هم حدس زده‌اند. قریب به اتفاق آنها از الاهلی به‌عنوان باشگاهی که با کی‌روش وارد مذاکره شده، نام برده‌اند و گروهی نیز از النصر به‌عنوان مشتری کی‌روش یاد کرده‌اند. باید دید سرانجام این مذاکره به کجا می‌رسد. مذاکره‌ای شاید پوچ و شاید هم منجر به توافق. گزینه دوم البته کمی بعید است.

البته طی ماه‌ها و سال‌های اخیر همواره صحبت‌هایی زیادی درباره جدایی این مربی پرتغالی از نیمکت ایران و حضورش روی نیمکت بیشتر کشورها در قاره‌های مختلف به گوش می‌رسید که هر بار او در توافق با فدراسیون نشینان به کارش در ایران ادامه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز