خبرگزاری کار ایران

ورود تیم ملی فوتسال المپیک به بوینس آیرس

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۵۸۵

تیم ملی فوتسال المپیک کشورمان جهت شرکت در رقابت‌های فوتسال المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین از ساعت ۲:۳۰بامداد وارد این کشور شد.

به گزارش ایلنا،تیم ملی فوتسال المپیک کشورمان جهت شرکت در رقابتهای فوتسال المپیک ۲۰۱۸ آرژانتین از ساعت ۲:۳۰بامداد وارد این کشور شد.

رقابت‌های فوتسال المپیک 2018 – آرژانتین از 15 لغایت 26 مهرماه با حضور 10 تیم در بوینس آیرس برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان در گروه B با تیم های برزیل، روسیه، جزایر سلیمان و کارستاریکا همگروه است.

بر همین اساس ملی پوشان کشورمان شب گذشته از ساعت 24:00 تهران را به مقصد آرژانتین ترک کردند. شب گذشته ابراهیم صادقی در جمع ملی پوشان حاضر شد  و آرزوی موفقیت برای این بازیکنان داشت. سجاد عادلی پور و سجادسرباز از خراسان رضوی، رضا تمیزی و علیرضا صدیق از مرکزی، رضا قنبری از مازندران، سالار آقاپور از آذربایجان شرقی، بلال اسماعیلی از آذربایجان غربی، مهدی مهدیخلانی از اصفهان ، فرهاد ابراهیمی از خوزستان و مهدی علیزاده از ایلام نفراتی هستند که به این رقابت‌های فوتسال المپیک 2018 – آرژانتین از 15 لغایت 26 مهرماه با حضور 10 تیم در بوینس آیرس برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال جوانان کشورمان در گروه B با تیم های برزیل، روسیه، جزایر سلیمان و کارستاریکا همگروه است. 

برنامه بازیها به شرح زیر است:

گروه A: آرژانتین، مصر، عراق، پاناما و اسلوواکی

گروه B : برزیل، کاستاریکا، ایران، روسیه و جزایر سلیمان

برنامه زمانبندی  مسابقات تیم ملی فوتسال کشورمان به شرح زیر است:

دوشنبه 16 مهر ایران – جزایر سلیمان / ساعت 2:30 بامداد

پنجشنبه 19 مهر ایران – برزیل / ساعت 00:30 بامداد

شنبه 21 مهر ایران – روسیه / ساعت 00:30 بامداد

یکشنبه 22 مهر کاستاریکا – ایران / ساعت 00:30 بامداد

سه شنبه 24 مهر / مرحله نیمه نهایی پنجشنبه 26 مهر 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز