خبرگزاری کار ایران

همه به پرسپولیس و برانکو تبریک گفتند به جز یک نفر

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۵۶۵

سرمربی تیم ملی ایران هنوز واکنشی به برد بزرگ پرسپولیس نشان نداده است.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس سه شنبه شب دست به کار بزرگی زد و در چارچوب دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا با یک گل از سد میزان خود السد گذشت. این بازی آنقدر برای فوتبالی ملی مهم بود که وزیر ورزش و جوانان با اردوی تیم در دوحه تماس گرفت و به سرخپوشان روحیه داد. حتی استقلالی ها هم با اینکه خودشان بازی داشتند اما طی تماسی تلفنی برای رقیب قسم خورده خود آرزوی موفقیت کردند.

محمدرضا داور زنی معاون وزیر ورزش و جوانان هم با وجود شرایط بد جسمانی بازی دیشب را دید و بعد از برد شگفت انگیز پرسپولیس سیل تبریکات بود که به سوی پرسپولیسی ها روانه شد.

آخرین باری که یک تیم ایرانی در فوتبال باشگاهی آسیا قهرمان شد پاس تهران بود که امروز بیشتر بازیکنانش پدر بزرگ هستند وطبیعی است همه از صعود احتمالی پرسپولیس به دیدار پایانی لیگ قهرمانان آسیا ذوق زده شوند. از آخرین صعود تیمهای ایرانی به فینال این مسابقات هم به سال 2010 برمی گردد که از آن روز حدود 8 سال می گذرد و حالا پرسپولیس می تواند به سومین تیم ایرانی تبدیل شود که توانسته به دور نهایی این مسابقات در ورژن جدید راه پیدا کند.

اما در این بین کی روش فعلا به پرسپولیسی ها تبریک نگفته است. با وجود اینکه شاگردان زیادی در این تیم داشته و هم اکنون هم گلر اصلی تیم ملی دروازه بان پرسپولیس است. این شاید به خاطر رابطه تیره کی روش با برانکو باشد. نمی شود منکر شد پیام کارلوس کی روش برای سرخپوشان می تواند یک قوت قلب برای آنها باشد چون کارلوس سرمربی تیم ملی است. تیمی که همه پرسپولیسی ها برای پوشیدن پیراهنش تلاش می کنند. با این حال هنوز دیر نشده و فقط چند ساعت از این برد بزرگ گذشت و سرمربی تیم ملی می تواند از قافله تبریکات عقب نماند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز