خبرگزاری کار ایران

راه مهار موتور گلزنی السد برای پرسپولیسی‌ها؛ مهار روی خط ممنوعه

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۳۷۶

علی علیپور و بغداد بونجاح از معدود بازیکنان پرسپولیس و السد هستند که در هر 10 بازی آسیایی تیم‌هایشان به میدان رفته‌اند.

به گزارش ایلنا، هر دو در ده بازی آسیایی حضور داشته‌اند اما بونجاح یک بار از روی نیمکت بازی را شروع کرده و به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمده است. در عوض علیپور 5 بار در نیمه دوم تعویض شده که این اتفاق تنها یک بار برای مهاجم الجزایری السد رخ داده است.

علی علیپور در مجموع 864 دقیقه در لیگ قهرمانان 2018 بازی کرده که این عدد در مورد بغداد بونجاح 841 است. حال آنکه علیپور 4 گل زده اما بونجاح با 12 گل زده آقای گل این دوره از لیگ قهرمانان است. در واقع مهاجم الجزایری السد هر 70.1 دقیقه گل زده و برای مهاجم پرسپولیس هر 216 دقیقه یک گل ثبت شده است. علیپور تا اینجا 15 شوت به سمت دروازه حریفان شلیک کرده اما عدد بغداد در این آیتم 22 است. هر چند دقت شوت علیپور بیشتر است و 57.5 درصد او به 53.5 درصد بغداد می‌چربد.

علیپور یک پنالتی برای پرسپولیس گرفته و بغداد دو تا برای السد. مهاجم شماره 70 سرخ‌ها یک پاس گل داده و بغداد سه تا. در تعداد پاس کلیدی اما علیپور 13 به 9 پیش است. هر دو نفر یک بار هم برای تیم‌های‌شان پنالتی گرفته‌اند. در تعداد پاس درست برتری 156 بر 146 با بغداد است. دقت پاس این مهاجم الجزایری هم 71.5 درصد بوده و علیپور69.5 درصد را ثبت کرده است. بونجاح 16 دریبل موفق داشته اما علیپور 11 بار از حریف مستقیمش عبورکرده. علیپور 13 بار از حریف خطا گرفته و بغداد 15 تا. علیپور یک کارت زرد هم در کارنامه دارد و بونجاح کارتی نگرفته است.

عجیب است که بغداد در این ده بازی 23 بار در آفساید مانده اما علیپور فقط 6 بار در تله آفساید گیر کرده است. این یعنی که پرسپولیس می‌تواند با آفسایدگیری درست، شانس گلزنی را از بونجاح بگیرد.

در بازی امروز نیز پرسپولیسی‌ها در چند مرحله اقدام به قرار دادن این بازیکن در محوطه آفساید کرده‌اند که با موفقیت مواجه شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز