خبرگزاری کار ایران

کی‌روش می‌تواند در آبان ماه از تیم ملی جدا شود

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۷۴۱

کارلوس کی‌روش در تازه‌ترین مصاحبه‌اش به نکاتی مهمی در مورد توافقاتش با تاج پرداخته است.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی‌روش بعد از مدتها انتظار و بلاتکلیفی در گفتگوی خود با سایت رسمی فدراسیون فوتبال  اشاره داشته که برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران با رییس فدراسیون توافقاتی داشته و مربی ایران در جام ملتهاست.

البته این همه‌ی ماجرا نیست زیرا که کی‌روش نکته‌ی دیگری نیز بیان کرده که شاید باعث شود تا او در آستانه جام ملتها از تیم ملی جدا شود.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در واکنش به توافقات خود با تاج به سایت رسمی فدراسیون گفته:" همانطور که گفتم به اعتقاد من شجاعت مورد نیاز را داریم و باید پس از 8 سال به تیم ملی ایران و اهداف آن وفادار باشیم. باید به احترام تمام اشک‌هایی که ریخته شد و فداکاری‌ها و جنگ‌هایی که انجام شده دست به دست هم بدهیم. اما اگر به این موضوعات دست پیدا نکنیم، من با آقای تاج به توافق رسیدیم که اگر در ماه‌های اکتبر و نوامبر امسال نتوانیم این حمایتها را داشته باشیم توافقات ما ادامه نخواهد داشت و این موضوعات را امضا هم کرده و مکتوب هم کرده‌ایم. پس از تمام سختی‌های 8 سال گذشته، من به کلام و قولم پایبند و متعهد بودم و توقع من این است که طرف مقابل هم به قولها و وعهده‌های داده شده پایبند باشد و حمایتها از برنامه‌های ارائه شده را پیاده کنیم؛ تا با یک برنامه آماده‌سازی خوب به آرزوی بزرگی که داریم و آن هم قهرمانی در جام ملتها است، دست پیدا کنیم" .

این یک زنگ خطر برای فدراسیون نشینهاست چرا که کی‌روش نشان داده به مفاد توافق و قرارداد پایبند است و احتمال دارد دست تیم ملی را در آستانه جام ملتها در پوست گردو بگذارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز