خبرگزاری کار ایران

توضیح رییس فدراسیون در خصوص فهرست تیم ملی

asdasd
کد خبر : ۶۲۴۸۷۰

رییس فدراسیون درباره فهرست تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مهدی تاج در حاشیه مراسم بدرقه ملی پوشان فوتبال ایران به جام جهانی که امشب در تالار وحدت برگزار شد، اظهار کرد: امروز ملاقات بسیار خوبی با رییس جمهور محترم داشتیم، ایشان هم خیلی به تیم امیدواری دادند و یک پاداشی هم به تیم پرداخت کردند؛ آنجا من، آقایان کی‌روش و سلطانی‌فر و همچنین آقای رییس جمهور صحبت‌های بسیار خوب و خیلی دلگرم کننده‌ای داشتند و موفقیت‌های تیم ملی بزرگسالان، جوانان، نوجوانان و فوتسال بانوان و آقایان را تبریک گفتند.

او ادامه داد: امشب هم بدرقه نهایی تیم ملی ایران به جام جهانی بود که مردم و هنرمندان نیز در آن حضور داشتند؛ پیوند خیلی خوبی هم بین ما، سینما، هنر و ... بود؛ همه آمدند و از تمام هنرمندان تشکر می‌کنم که زحمت کشیدند و در این مراسم شرکت کردند.

رییس فدراسیون فوتبال ایران اضافه کرد: سرود تیم ملی ایران برای جام جهانی را هم امشب رونمایی کردیم و دیشب هم این کار را برای پیراهن تیم ملی انجام دادیم؛ تکالیفی داشتیم که انجام شد.

تاج درخصوص برنامه ملی پوشان ابراز کرد: اعضای تیم ملی ایران از اینجا(تالار وحدت) به محل کمپ می‌روند و بعد به هتل فرودگاه امام خمینی (ره) خواهند رفت تا پس از آن عازم ترکیه شوند؛ دیگر تیم ملی در ایران نخواهد بود و در ترکیه دو مسابقه انجام می‌دهد و بعد از آن در روسیه به مصاف لیتوانی می‌رود تا آماده بازی‌های جام جهانی شود.

او پیرامون حواشی به وجود آمده در خصوص فهرست تیم ملی عنوان کرد: خودم باید به نظر آقای سرمربی محترم تیم ملی احترام بگذارم و همه مسؤولیت آن برعهده ایشان است، اما از توانمندی بازیکنانی که خط خوردند، به ویژه سید جلال حسینی چیزی کم نمی‌شود؛ صعود گره خورده با شخصیت سید جلال حسینی و از همین بابت ایشان را دوست داشته، دارم و خواهم داشت.

رییس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت انتخاب سرپرست تیم ملی گفت: با همان شیوه‌ای که قبلا پیش رفتیم، باز هم پیش می‌رویم و ادامه می‌دهیم؛ سرپرست داریم؛ قبلا آقای نبی به‌عنوان دبیر کل فدراسیون می‌رفتند و این کارهای سرپرستی تیم ملی را انجام می‌دادند، الان آقای خراطی این کارها را انجام می‌دهد و آقای ساکت نیز مسائل تیم ملی را دنبال می‌کند و تا برگشت از جام جهانی همراه ملی پوشان خواهد بود.

تاج در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه نمره‌ای به روند آماده سازی تیم ملی می‌دهد، اظهار کرد: بنده باید کاری انجام می‌دادم که سرمربی تیم ملی از من خواسته بود؛ به لحاظ اینکه هر خواسته‌ای که ایشان داشت، انجام دادیم به خودمان نمره خوبی می‌دهیم چون شرایطی که می‌خواستند را مهیا کردیم.

او تصریح کرد: دیشب با ازبکستان که تیمش را جوان کرده و نمایش خوبی مقابل ما داشتند، بازی کردیم که حتی می‌توانستند بازی را مساوی کنند؛ با اینکه در مسابقه‌های رفت و برگشت مقدماتی جام جهانی برابر آنها به پیروزی رسیدیم، اما با این وجود به نظرم ازبک‌ها می‌توانند تهدیدی برای تیم ملی ایران در سه، چهار سال آینده باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز