خبرگزاری کار ایران

بازیکنان دعوت‌شده به تیم ملی آرژانتین اعلام شدند

لیونل مسی، آگوئرو، دی‌ماریا و ایگواین از تیم ملی خط خوردند

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۷۵

نیکولاس اوتامندی، مدافع میانی منچسترسیتی طبق انتظارات به تیم ملی آرژانتین بازگشته است اما همچنان خبری از لیونل مسی نیست. آرژانتین قرار است در دیدارهای دوستانه پیش‌رو در کشور عربستان به مصاف عراق و برزیل برود.

به گزارش ایلنا، پس از حذف ناامیدکننده آرژانتین در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی برابر فرانسه، قرار شد مسی تا پایان سال جاری میلادی از تیم ملی دور باشد. او به این ترتیب در بازی‌های آرژانتین برابر گواتمالا و کلمبیا غایب بود و حالا بازی‌های تیمش برابر عراق و برزیل را از دور تماشا خواهد کرد.

لیونل اسکالونی، مربی آرژانتین گفته است: «من با مسی صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که حالا زمان مناسبی برای بازگشت او نیست.» آینده مسی در آرژانتین هنوز نامشخص است و او شاید در نهایت تصمیم به‌ کناره‌گیری از تیم ملی بگیرد، یا اینکه به بازی برای این تیم ادامه بدهد.

به‌جز مسی، سه ستاره دیگر هم دعوت نشده‌اند: سرخیو آگوئرو از منچسترسیتی، آنخل دی‌ماریا از پاری‌سن‌ژرمن و گونسالو ایگواین از میلان. مائورو ایکاردی و لوتارو مارتینس از اینتر به تیم فراخوانده‌ شده‌اند. جیووانی لوسلسو از پی‌اس‌جی و پائولو دیبالا از یوونتوس هم در تیم هستند.

خوان فویت و رودریگو ده‌پل هم بازیکنان دیگری هستند که در تیم حضور دارند. این دو نفر برای نخستین‌بار به تیم آرژانتین دعوت شده‌اند. فویت 20ساله، بازیکن تاتنهام است اما هنوز برای این باشگاه در لیگ برتر بازی نکرده است. این در حالی است که او 13 ماه پیش با قیمت حدود 8 میلیون پوند از استودیانتس به تاتنهام پیوست. فویت در بازی تاتنهام برابر واتفورد در جام اتحادیه در فهرست تیم حضور داشت اما به میدان نرفت. این بازیکن سابق تیم زیر 20ساله‌های آرژانتین ممکن است به‌زودی نخستین بازی ملی خود را تجربه کند.

اسکالونی که گزینه‌هایش را زیر نظر دارد، شاید به ده‌پل هم برای نخستین‌بار بازی بدهد. او فصلی درخشان را با اودینزه آغاز کرده و در شش بازی در سری آ، چهار گل زده است.

روبرتو پریرا از واتفورد هم به‌دلیل عملکرد خوب در این تیم در لیگ برتر به تیم ملی بازگشته است. او از سال 2015 تاکنون برای تیم آرژانتین بازی نکرده بود.

لیست بازیکنان دعوت‌شده به این ترتیب است: فرانکو آرمانی (ریورپلاته)، جرونیمو رویی (رئال سوسیداد)، سرخیو رومرو (منچستریونایتد)

مدافعان: نیکولاس اوتامندی (منچسترسیتی)، رنزو سارابیا (راسینگ)، خوان فویت (تاتنهام)، فابریسیو بوستوس (ایندیپندینته)، جرمن پتزلا (فیورنتینا)، آلن فرانکو (ایندیپندینته)، رامیرو فونس موری (ویارئال)، والتر کانمن (گرمیو)، نیکولاس تالیافیکو (آژاکس)

هافبک‌ها: ادواردو سالویو (بنفیکا)، مارکوس آکونیا (اسپورتینگ لیسبون)، رودریگو ده‌پل (اودینزه)، روبرتو پریرا (واتفورد)، سانتیاگو آسکاسیبار (اشتوتگارت)، لئاندرو پاردس (زنیت)، رودریگو باتالیا (اسپورتینگ لیسبون)، ماکسیمیلیانو مزا (ایندیپندینته)، جیووانی لوسلسو (پاری‌سن‌ژرمن)، فرانکو سروی (بنفیکا)، فرانکو واسکس (سویا)، اسکیل پالاسیوس (ریور پلاته)

مهاجمان: گونسالو مارتینس (ریور پلاته)، کریستین پاوون (بوکا جونیورز)، لوتارو مارتینس (اینتر)، پائولو دیبالا (یوونتوس)، مائورو ایکاردی (اینتر)، جیووانی سیمئونه (فیورنتینا)، آنخل کوریا (اتلتیکو مادرید).

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز