خبرگزاری کار ایران

ابراز علاقه غول تجاری برای خرید باشگاه چلسی

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۴۴۸

پل آلن یکی از بنیانگذاران مایکروسافت و مالک باشگاه فوتبال آمریکایی سیاتل سی‌هاوکز به خرید باشگاه چلسی ابراز علاقه کرده و گفته می‌شود رومن آبراموویچ مبلغ لازم برای خرید چلسی را 3 میلیارد پوند اعلام کرده است.

به گزارش ایلنا، آبراموویچ مالک روس باشگاه چلسی از 15 سال پیش تملک باشگاه انگلیسی را در اختیار داشته و بنا بر اعلام رسانه‌های انگلیسی حالا مایل است ثمره سرمایه‌گذاری خود را چیده و باشگاه آبی‌پوش لندن را بفروشد اما آبراموویچ قصد ندارد باشگاه را به سرعت و به راحتی واگذار کند.

 بر اساس گزارش‌ها او پیش از این یک پیشنهاد 3/2 میلیارد پوندی را رد کرده است. آبراموویچ در بریتانیا بارها برای دریافت ویزا با مشکل روبه‌رو شده و از این بابت ناراحت است. او همچنین مجبور شده برنامه‌های خود برای ساخت یک ورزشگاه جدید برای چلسی را متوقف کند. به نظر می‌رسد مجموع این دلایل دست به دست هم داده و او را به این نتیجه رسانده که بر دوران حاکمیت خود بر چلسی خاتمه دهد. به نظر می‌رسد بالاترین شانس برای خرید چلسی در اختیار پل آلن است، ثروتمند بزرگ آمریکایی که مالکیت باشگاه فوتبال آمریکایی سیاتل هاوکز، باشگاه بسکتبال پورتلند تریل‌بلیزر و باشگاه فوتبال سیاتل ساوندرز را در دست دارد. آلن اوایل ماه جاری در نیویورک با پینی زهاوی ایجنت معروف فوتبال دیدار کرده تا درباره احتمال ورود به معامله با آبراموویچ برای خرید باشگاه چلسی مذاکره کند. زهاوی یکی از دوستان نزدیک و صمیمی آبراموویچ بوده و به نظر می‌رسد آلن برای باز کردن باب گفت‌وگو با آبراموویچ شخص مناسبی را هدف گرفته است. آلن علاوه بر ورزش در شاخه‌های دیگر اقتصادی نیز فعالیت دارد. او به همراه بیل گیتس یکی از بنیانگذاران مایکروسافت بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز