خبرگزاری کار ایران

نتیجه بازی رفت خوب باشد در تهران کار السد را تمام می‌کنیم

کامیابی‌نیا: در دربی برگشت موقعیتی که خراب کردم را جبران می‌کنم/ تبانی نکردیم و این حرف‌ها چیست!

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۱۱۱

هافبک دفاعی پرسپولیس در مورد دربی 88 و بازی با السد صحبت کرد.

کمال کامیابی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دربی 88 اظهار داشت: شرایط دربی تحت تاثیر بازی‌های قبل از آن بود و فاصله کم و فشردگی بازی‌ها با فاصله 5-4 روز تاثیر خودش را روی دو تیم گذاشته بود و مشخص بود استقلال بازی سنگینی با السد داشت و ما هم با الدحیل بازی سختی داشتیم و فکر می‌کنم این موارد خستگی را در بازیکنان دو تیم به طور واضح نشان داده بود. به هر صورت بازی بدی هم نبود، درست است موقعیت زیاد ایجاد نشد ولی دربی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و  فشار هواداران دو تیم تاثیر خودش را می‌گذارد که دو تیم اول به فکر نباختن باشند.

کامیابی‌نیا: در دربی برگشت موقعیتی که خراب کردم را جبران می‌کنم/ تبانی نکردیم و این حرف‌ها چیست!

وی در مورد موقعیت خطرناکی که روی کرنر ایجاد کرد گفت: موقعیت خیلی خوبی داشتم. ضرب توپ خیلی زیاد بود و من هم اشتباه کردم که موقع زدن ضربه چشمم را بستم. موقعیت خیلی خوبی بود ولی متاسفانه گل نشد و امیدوارم بازی برگشت بتوانم این کار را انجام دهم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه با صفر - صفر شدن دوباره دربی شائبه تبانی دو تیم مطرح شده است عنوان کرد: اصلاً چنین مسائلی نیست. دربی همیشه برای کادر فنی، بازیکنان و هواداران حساسیت خاصی دارد که تاثیرش را روی کیفیت بازی می‌گذارد. هر وقت دربی صفر - صفر می‌شود این حرف و حدیث‌ها را درست می‌کنند ولی در همین بازی موقعیت من می‌توانست گل شود و یک بر صفر ببریم. یک خطای پنالتی روی علیپور را هم آقای فغانی می‌توانست بگیرد که نگرفت.

کامیابی‌نیا: در دربی برگشت موقعیتی که خراب کردم را جبران می‌کنم/ تبانی نکردیم و این حرف‌ها چیست!

کامیابی‌نیا در مورد مصدومیت ماهینی عنوان کرد: متاسفانه یکی از بهترین و مهم‌ترین بازیکنانمان را از دست دادیم. در این موقع حساس با این شرایط تیم دیگر همه می‌دانند چه مشکلاتی داریم و از دست دادن یک بازیکن دیگر آنهم کسی مثل ماهینی چه اتفاق بدی می‌تواند باشد. امیدوارم او به زودی و با قدرت برگردد و ما به او به عنوان بازیکن و کاپیتان تیم نیاز داریم و برایش آرزوی سلامتی هرچه زودتر دارم.

وی در مورد بازی مقابل السد و کیفیت این تیم و غایبان پرسپولیس در این دیدار و نگرانی هواداران اظهار داشت: به هر حال شرایط سخت است و در بازی با الدحیل هم شرایط خیلی سختی داشتیم ولی توانستیم با تلاش کادرفنی و بچه‌ها پیروز شویم و در این دیدار  مشکلات زیادی داریم و خود آقای برانکو هم نیست که روی تیم تاثیر می‌گذارد ولی در هر صورت مهم‌ترین فاکتور تیم ما همدلی است و همه تلاش می‌کنیم بهترین بازی خودمان را نشان دهیم. واقعاً پتانسیل این را داریم که فینالیست شویم و حتی به عنوان قهرمانی برسیم. امیدوارم شرایط در بازی با السد آن چیزی شود که می‌خواهیم و در تهران با کمک هواداران کار را برای حریف قطری تمام کنیم.

هافبک پرسپولیس در مورد اینکه پرسپولیس فصل قبل هم در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بدشانسی آورد و چند بازیکن از جمله خودش حضور نداشتند گفت: فوتبال غیر قابل پیش بینی است. من در این فصل در 3 بازی ابتدایی مرحله گروهی کارت نگرفتم و در بازی با الجزیره و الدحیل در دور حذفی اخطار گرفتم و متاسفانه محروم شدم. شرایط سخت است ولی بازیکنان جایگزین خوبی داریم که می‌توانند جای خالی غایبان را پر کنند و انگیزه زیادی هم دارند و امیدوارم با نشان دادن توانایی‌هایشان یک نتیجه خوب در بازی رفت رقم بزنند.

کامیابی‌نیا در مورد پیش‌بینی‌اش از بازی با السد در قطر گفت: پیش بینی این بازی کار سختی است ولی همانطور که گفتم امیدوارم با یک نتیجه خوب برگردیم و بتوانیم در تهران را کار تمام کنیم و فینالیست شویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز