خبرگزاری کار ایران

با مربی و بازیکنان خارجی ترس در دربی عجیب بود

ویسی: در دربی ترسو و بزدل بودند / از شیش تایی شدن استقلال ناراحت شدم

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۰۷۵

ویسی درباره اینکه گفته می‌شود به فولاد خوزستان خواهد رفت بیان داشت:یک مذاکراتی کرده بودیم اما دیگر خبری نشد

عبدالله ویسی پیشکسوت فوتبال خوزستان در گفت‌وگو با ایلنا درخصوص ارزیابی‌اش از دربی 88 اظهار داشت: اصلا بازی خوبی را شاهد نبودیم. مثل همیشه که مردم انتظار داشتند این بازی مساوی شود این اتفاق افتاد 80 هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند که بازیکنان اینطوری بازی کنند و در نهایت هم مردم خوشحال می‌شوند که همان بهتر به ورزشگاه نرفتند. یک بازی کاملا بی‌روح و مسخره بود.

وی ادامه داد: دو تیم این همه بازیکن تیم ملی داشتند. این همه بازیکن خارجی در این دو تیم حضور دارند اما دو تیم ترسو و بزدل بازی کردند. پرسپولیس با السد باید بازی کند. استقلال چش بود که اینگونه به میدان رفت. 10تا دربی بازی می‌کنند دو تا از این بازی‌ها  گل دارد هشت تای دیگر اینگونه می‌شود.

ویسی درباره اینکه گفته می‌شود به فولاد خوزستان خواهد رفت بیان داشت:یک مذاکراتی کرده بودیم اما دیگر خبری نشد از دو تیم لیگ یکی پیشنهاداتی دارم اما فعلا تمرکزم روی این رده نیست.

سرمربی سابق استقلال خوزستان در خصوص اینکه این تیم در آخرین بازی خود 6 گل دریافت کرد گفت: در فوتبال چنین اتفاقاتی پیش می‌آید از این اتفاق ناراحت شدم. به عنوان یک خوزستانی کاری نمی‌توانستم انجام دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز