خبرگزاری کار ایران

امیدوارم دربی برگشت بهتر از این شود

پروین: مطمئنم این بازیکنان با غیرت‌شان به فینال آسیا می‌رسند/ با برانکو به چیزی جز برد فکر نمی‌کنند

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۹۹۷

علی پروین پیشکسوت پرسپولیس معتقد است در دربی 88 دو تیم محتاط بازی کردند و بیشتر به فکر نباختن بودند

به گزارش ایلنا، اسطوره باشگاه پرسپولیس با انتقاد از نمایش دو تیم در دربی هشتاد  و هشت ابراز امیدواری می کند این تیم موفق به کسب نتیجه مقابل السد و صعود به فینال لیگ قهرمانان شود.

دربی 88 چطور دیدید؟

اصلا بازی خوبی انجام نشد دو تیم می‌خواستند در این بازی بازنده نباشند خیلی هم محتاط بازی می‌کردند تا گل نخورند. تمام سال‌هایی که بازی کرده‌ام و چه مربیگری اینقدر فوتبال با احتیاط از تیم‌ها ندیده بودم. امیدوارم در بازی برگشت فوتبال بهتری را از دو تیم شاهد باشیم.

خیلی‌ها می‌گویند پرسپولیس به خاطر کمبود بازیکن این روزها محتاط بازی می‌کند

فکر نمی‌کنم چنین نظری درست باشد زیرا پرسپولیس همین هفته قبل مقابل الدوحیل قطر یکی از بهترین بازی‌های چند سال اخیرش را با همین بازیکنان انجام داد یا همین دیدار مقابل سپیدرود توانست سه امتیاز را کسب کند. پس پرسپولیس از لحاظ بازیکن مشکلی ندارد حالا درست است که در بازی این هفته خیلی از بازیکنانش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد ولی نفرات جایگزین خوبی دارد که می‌تواند جای این بازیکنان را پر کند.

پیش‌بینی‌تان از بازی پرسپولیس مقابل السد چه بود

فکر می‌کنم پرسپولیس در مجموع دو دیدار رفت و برگشت از این مرحله صعود می‌کند و فینالیست خواهد شد. انشاالله در فینال هم بتواند قهرمانی را کسب کند تنها نگرانی من این است که بتوانیم در بازی رفت نتیجه خوبی را کسب کنیم خیلی از بازیکنان پرسپولیس در بازی رفت محروم هستند که برانکو خیلی کار سختی دارد که بتواند برای آنها جایگزین انتخاب کند. امیدوارم فقط پرسپولیس بازی رفت را با تمرکز بالا پشت سر بگذارد و در بازی برگشت با حضور هوادارانش به مرحله بعدی صعود کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز