خبرگزاری کار ایران

اتلتیکو مادرید – رئال مادرید؛ با اهداف متفاوت و بزرگ

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۹۴۶

رئال مادرید اگرچه به همراه بارسلونا در صدر جدول لالیگا قرار گرفته اما هر بار که با یک حریف قوی روبه‌رو شده به تقلا افتاده و نتوانسته نتیجه بگیرد.

به گزارش ایلنا، تنها پیروزی‌های داخلی رئال در این فصل مقابل ختافه، خیرونا، لگانس و اسپانیول بوده که سه تیم اول در سه سال گذشته به دسته اول صعود کرده‌اند و وقتی با یک تیم نسبتا قوی بازی کرده‌اند، با مشکل مواجه شده‌اند.

رئال در سوپرجام اروپا 4 بر 2 به اتلتیکومادرید باخت، در زمین اتلتیک بیلبائو یک بر یک متوقف شد و چهارشنبه شب در سانچس پیس‌خوان، با 3 گل مغلوب سویا شد. برد 3 بر صفر مقابل رم در لیگ قهرمانان تنها نتیجه شایسته‌ای است که برابر یک تیم اروپایی به دست آمده هرچند سفیدها در خانه بازی کردند و رم هم در این فصل با سختی‌های فراوانی مواجه است.

تیم خولن لوپتگی امشب در لالیگا مقابل اتلتیکومادرید قرار می‌گیرد و اگر می‌خواهد این آمار ناخوشایند را به هم بزند، فرصت خوبی است.

رویای صدرنشینی اتلتیکومادرید

برنده بزرگ بازی‌های چهارشنبه لالیگا، اتلتیکومادرید بود که به خاطر باخت بارسلونا و رئال مادرید به ترتیب برابر لگانس و سویا به دو امتیازی دو صدرنشین لیگ رسیده؛ در حالی که تا هفته قبل و بعد از تساوی یک بر یک با ایبار تیم دیگو سیمئونه 7 امتیاز از دست داده بود اما رئال مادرید برابر اتلتیک بیلبائو یک بر یک مساوی کرد و بارسلونا هم مقابل خیرونا 2 بر 2 متوقف شد. باخت‌های چهارشنبه همزمان با برد سه‌شنبه شب اتلتیکو برابر اوئسکا جدول لیگ را تغییر داد بخصوص با در نظر گرفتن اینکه تیم‌های پایتخت امشب برابر یکدیگر قرار می‌گیرند. اگر اتلتیکو از سانتیاگو برنابئو با سه امتیاز خارج شود، بالاتر از تیم خولن لوپتگی قرار می‌گیرد ضمن اینکه بارسلونا که مثل رئال مادرید دو امتیاز بیشتر از اتلتیکو دارد، در دیدار چند ساعت قبل از دربی مادرید میزبان تیم سرسخت اتلتیک بیلبائو است و اگر اتفاقات به نفع اتلتیکو رخ دهد، تیم سیمئونه می‌تواند فردا صدرنشین لالیگا هم باشد. رئال در چهار بازی آخر خود با اتلتیکو در رقابت‌های مختلف برد نداشته.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز