خبرگزاری کار ایران

چلسی ۱ - لیورپول ۱؛

کلوپ با سوپرگل تعویض طلایی از شکست گریخت

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۹۴۴

جنگ تمام عیار دو تیم چلسی و لیورپول با تساوی خاتمه یافت.

به گزارش ایلنا، چلسی و لیورپول دو تیم آماده این فصل فوتبال انگلیس از ساعت 20 به وقت تهران در استادیوم استمفورد بریج شهر لندن به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار زیبا و مهیج به سود تیم میزبان خاتمه یافت.

ترکیب ابتدایی دو تیم به شرح زیر بود:

ترکیب چلسی: آریزابالاگا، آزپیلیکوئتا، داوید لوئیز، رودیگر، مارکوس آلونسو، جورجینیو، کانته، کواچیچ، ویلیان، هازارد، ژیرو

ترکیب لیورپول: آلیسون، الکساندر آرنولد، جو گومز، فن دایک، رابرتسون، هندرسون، میلنر، وینالدوم، صلاح، مانه، فیرمینو

با پیروزی منچستر سیتی در دیدار عصر امروز خود حالا با 19 امتیاز به صدر جدول رسیده بود و لیورپول برای صدرنشینی دوباره خود باید در این دیدار پیروز می شد. این دیدار از سویی بازی 6 امتیازی بین دو تیم دوم و سوم جدول بود. بازی با برتری مطلق چلسی آغاز شد و شاگردان ساری از همان ابتدا برتری خود را به تیم کلوپ دیکته کردند. شاید اگر آلیسون نبود خیلی زودتر دروازه لک لک ها باز می شد اما این اتفاق تا دقیقه 25 فقط دوام داشت. ادن هازارد روی یک کار تمرین شده زیبا تیمش را 1-0 پیش انداخت. بازی در ادامه نیمه اول نیز با تسلط نسبی میزبان دنبال شد.

در نیمه دوم کلوپ تیمش را به جلو فراخوانده بود و همین موضوع باعث شد تا لیورپول فرصت های بسیار خوبی را در این نیمه به دست آورند که اوج آن ضربه سادیو مانه بود که با مهار فوق العاده کپا آریزابالاگا راه به جایی نبرد. در دقایق پایانی بازی آبی های لندن بازی را بیشتر کنترل می کردند اما این استوریج بود که با حضورش در میدان ورق را برگرداند. شوت باورنکردنی استوریج بازی را در دقیقه 89 به تساوی کشاند.

با این نتیجه لیورپول با 19 امتیاز در رده دوم و چلسی با 17 در رده سوم ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز