خبرگزاری کار ایران

معروف: اولین دلیل انتخاب سیه نا، سیچلو بود/ ایتالیا بهترین جا برای والیبال بازی کردن است

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۸۱۵

سعید معروف درباره انتخاب سیه نا صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، سعید معروف، اولین تمرین فصلش را با تیم جدیدش انجام داد. پاسور ملی‌پوش تیم والیبال سیه نا پس از برگزاری نخستین جلسه تمرینی‌اش زیر نظر خوان سیچلو اظهار داشت: تابستان طولانی‌ای بود. ما در چندین کشور بازی کردیم، با ایران قهرمان آسیا شدیم و پس از آن به رقابت‌های قهرمانی جهان رفتیم.

وی ادامه داد: ابتدا خوب شروع کردیم، اما متاسفانه نتوانستیم به جمع 6 تیم پایانی صعود کنیم. الان به سیه‌نا رسیدم، می‌دانم که در ایتالیا تیم‌‌‌های خوبی حضور دارند، اما در این رقابت ما بازیکنان خوب بسیاری داریم. نمی‌توانم برای آغاز بازی‌ها صبر کنم، تمرین‌ها به من بهترین حس در کنار هم‌تیمی‌هایم را بخشید.

پاسور جدید تیم والیبال سیه‌نا خاطرنشان کرد: سیه‌نا را به چند علت انتخاب کردم؛ اول به خاطر مربی تیم  یعنی خوان مانوئل سیچلو که با او در تیم‌ ملی ایران کار کردم. دومین دلیل این است که همه بازیکنان انتظار دارند که به بالاترین سطح برسند و ایتالیا جایی است برای من که بهترین چیزها را کسب کنم. من اینجا هستم تجربه جدیدی کسب و سخت‌ترین تورنمنت‌ها را از نزدیک لمس کنم، چون اینجا بهترین جا برای والیبال بازی کردن است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز