خبرگزاری کار ایران

معروف: امیدوارم خاطرات خوش روسیه تکرار شود

asdasd
کد خبر : ۶۳۰۷۶۳

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد تا ایران بتواند به مسابقات بازگردد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران با حضور در نشست خبری پیش از دیدارهای هفته سوم مسابقات در جمع خبرنگاران صحبت کرد. معروف درباره دیدارهای هفته سوم مسابقات و خستگی ناشی از سفرهای طولانی و فشردگی لیگ ملت ها گفت: من هم با سایرین موافقم. بله سخت است اما بهانه خوبی (برای بد بازی کردن) نیست،موقعیت برای همه تیم ها یکسان است. بازی ها روز به روز هم سخت تر می شود. ما سفر بلند مدتی را از آرژانتین به روسیه داشتیم. نمی توانیم بگوییم که از سطح عملکرد خود در دو هفته اول بازی ها رضایت داشته ایم اما با تمرکز بیشتری به بازی های خود برابر تیم های قدرتمند حاضر در اینجا ادامه می دهیم. این هفته و هفته آینده سخت ترین بازی های خود را پیش رو خواهیم داشت. امیدوارم روند خود را بازیابیم و به مسابقات برگردیم.

 

معروف در پاسخ به این سوال که از بازگشت به کشور روسیه چه احساسی دارید، خاطر نشان کرد: من در این شهر قبلا حضور داشتم و سفر های زیادی در روسیه رفتم. سال 2014 برای من سال خوبی بود. من در شهر اوفا نیز در گذشته به میدان رفتم اما تجربه حضور در این سالن را نداشتم. امیدوارم تجربه های خوب ما در روسیه دوباره تکرار شود.

 

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا شما با توجه به ماه رمضان روزه هستید، تصریح کرد: ما با توجه به قوانین اسلام درباره روزه نگرفتن در طول سفر، روزه نیستیم. ما روز اول رمضان از ایران خارج شدیم و روز آخر رمضان به ایران باز می گردیم و در سفر نمی توانیم روزه بگیریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز