خبرگزاری کار ایران

از دست دادن ماهینی هم تاثیری به حال پرسپولیس ندارد

ذوالفقارنسب: مربیان ایرانی دربی به این بی کیفیتی برگزار می‌کردند مورد حمله قرار می‌گرفتند

asdasd
کد خبر : ۶۷۳۲۳۹

کارشناس فوتبال کشورمان از کیفیت فنی پایین دربی 88 ناراضی است.

بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دربی 88 پایتخت اظهار داشت: بازی بی‌کیفیتی را شاهد بودیم و از نظر فنی ارزش چندانی نداشت که قابل بحث باشد. دو تیم با استرس بالا در زمین حضور داشتند و به جای ریتم دادن به بازی، رو به بازی خشن آوردند و فکر می‌کنم هر 2 دقیقه یک خطا انجام می‌شد که داور را مجبور به توقف بازی می‌کرد و همین مانع شکل گرفتن ریتم بازی دو تیم می‌شد.

وی افزود: دلیل کیفیت پایین بازی هیجانات کاذبی بود که ایجاد کرده بودند و باعث شد دو تیم ابتدا برای نباختن وارد زمین شده و گلزدن و پیروزی در اولویت بعدی‌شان بود. اگر از هیجانات کاذب دربی پرهیز شود و دو تیم بتوانند در آرامش و بدون ریسک بازی کنند شاهد بازی‌های جذاب و پرگل خواهیم بود که در سال‌های اخیر هم دیده شده است.

کارشناس فوتبال کشورمان در مورد اینکه گفته می‌شود استقلال با شفر به بن‌بست رسیده گفت: شفر مربی خوب و با تجربه‌ای است و به شناخت کافی از استقلال و فوتبال ایران رسیده است و به نظرم باید به او فرصت کافی داده شود و می‌تواند استقلال را درست کند. ضمن اینکه با توجه به مشکلات اقتصادی و شرایط ارزی تغییر سرمربی هزینه سنگینی روی دست باشگاه می‌گذارد و بعید می‌دانم از پس آن بر بیاید.

ذوالفقارنسب در مورد وضعیت پرسپولیس مقابل السد با توجه به این بازی هم عنوان کرد: فکر می‌کنم بازی با السد شرایط متفاوتی داشته باشد. استقلال در این بازی شیوه تخریبی در پیش گرفته بود و اجازه شکل گیری برنامه‌های پرسپولیس را نمی‌داد ولی السد به این شیوه بازی نمی‌کند.

وی در مورد مصدومیت حسین ماهینی و اینکه پرسپولیس چقدر از این ماجرا متضرر می‌شود گفت: پرسپولیس در فصل جاری مشکلات کمبود بازیکن داشته است و از دست رفتن یک مهره دیگر شرایط را سخت‌تر خواهد کرد ولی خوشبختانه برانکو یک مربی کم توقع و منطقی است که بهترین شرایط را با داشته‌هایش ایجاد می‌کند و بعید است رفتن ماهینی باعث شود تیم تاثیر منفی زیادی ببیند.

کارشناس فوتبال کشورمان در پاسخ به این سوال که اگر دربی 88 با همین کیفیت از سوی دو مربی ایرانی برگزار می‌شد چه واکنش‌هایی به همراه داشت، گفت: همیشه نسبت به مربی خارجی دیدگاه بالاتری وجود داشته و مربیان ایرانی نادیده گرفته شده‌اند ولی اگر نگاه کنید در این سال‌ها مربیان خوب ایرانی چقدر خوب کار کرده و حتی بهتر از مربیان خارجی شاغل در فوتبال ما بودند. سپاهان فوتبال هجومی ارائه می‌دهد. دایی و جلالی با تیم‌هایشان هم نتایج خوبی می‌گیرند و هم بازی‌های خوبی انجام می‌دهند و هم چند پدیده در هر سال به فوتبال معرفی می‌کنند. گل‌محمدی و تارتار هم مربیان جوانی هستند که نتایج خوبی گرفته‌اند ولی متاسفانه حتی 60 درصد امکانات مربیانی مثل شفر، برانکو و توشاک در ایران به آنها داده نمی‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز