خبرگزاری کار ایران

در سال‌های اخیر مربیان جوان خوبی به فوتبال معرفی شده‌اند

ذوالفقارنسب: پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی مدعیان اصلی قهرمانی هستند

سرمربی اسبق تیم ملی اعتقاد دارد سه تیم پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال مدعیان اصلی قهرمانی لیگ شانزدهم هستند.

به گزارش ایلنا، بیژن ذوالفقارنسب در گفت‌وگو با برنامه شب‌های فوتبالی درباره جابجایی زیاد مربیان لیگ برتری گفت: نه تنها مربیان، که بازیکنان ایرانی هم بیشتر از هر جای دنیا جابجا می شوند. در اروپا تیم ها روی بازیکنان سرمایه گذاری می کنند و از جانب آنها درآمد کسب می کنند. کانون مربیان باید حمایت شود تا به شکوفایی برسد. در سال های اخیر مربیان جوان خوبی معرفی شده اند. این افراد باید خود را تقویت کنند تا به لحاظ علمی به جایگاه والایی برسند.

او همچنین در مورد بازی دو تیم تراکتورسازی تبریز و استقلال خوزستان نیز اظهار داشت: تراکتور تیم خوبی دارد و مربی توانایی. امیدوارم نتایج خوب باشگاه ها در نهایت به کمک تیم ملی بیاید. استقلال خوزستان هم مربی خوبش را از دست داده و هم دروازه بان و مدافع تاثیرگذار خود را به تیم های دیگر واگذار کرده است. بازیکنان جدید این تیم و تیم تراکتور به زمان نیاز دارند تا هماهنگی لازم را کسب کنند.

ذوالفقارنسب راجع به مدعیان قهرمانی لیگ خاطرنشان کرد: به نظر من پرسپولیس، استقلال و تراکتورسازی مدعیان اصلی قهرمانی هستند اما قطعا تیم هایی هم به صورت چراغ خاموش حرکت می کنند مثل گسترش فولاد و سپاهان.

مربی اسبق تیم ملی در مورد حضور بازیکنان ایرانی در ترکیه گفت: الان ترکیه خیلی با ما و آسیا فاصله گرفته و به سمت اروپا حرکت می کند. فوتبال این کشور از لحاظ اقتصادی خیلی پیشرفت کرده، برعکس تیم های ما هرسال بدهکارتر می شوند و هیچ درآمدی در آن بدست نمی آید.

 

کد خبر : ۳۹۴۴۸۰