خبرگزاری کار ایران

ستاره مورد علاقه استقلال و پرسپولیس در آستانه حضور در آبادان

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۳۲۴

رحیم زهیوی که دو فصل پیش استقلال و پرسپولیس را به عنوان مشتری خود می‌دید اکنون در آستانه بازگشت به خوزستان و حضور در تیم نفت قرار دارد.

به گزارش ایلنا، صنعت‌نفت آبادان با وجود نمایش خوبی که داشته هنوز نتوانسته بعد از 7 هفته از رقابت‌های لیگ برتر به پیروزی برسد. یکی از مشکلات این تیم به نظر می‌رسد در خط حمله باشد. این تیم در ابتدای فصل چند مهاجمش از جمله لوسیانو پریرا و محمد شادکام را از دست داد و پائولوسرجیو هم در این فصل از جاسم کرار بیشتر در خط حمله تیمش استفاده کرده. در همین رابطه از باشگاه صنعت‌نفت آبادان خبر رسید این باشگاه به دنبال جذب رحیم زهیوی مهاجم سابق خودش است.

زهیوی امسال در ابتدای فصل به تیم سایپا پیوست اما بعد از انجام فقط یک بازی از این تیم اعلام جدایی کرد. با این وجود به نظر می‌رسد این مهاجم بار دیگر به صنعت‌نفت بپیوندد. این مهاجم سوسنگردی در سال‌های 92 تا 94 در صنعت‌نفت آبادان عضویت داشت. زهیوی بعد از درخششی که با تیم استقلال خوزستان در لیگ پانزدهم داشت و با این تیم به مقام قهرمانی رسید به قطر رفت و سپس به فولاد خوزستان پیوست هرچند هیچ‌گاه درخشش روزهای حضورش در استقلال خوزستان را تکرار نکرد. حضور او برای دومین بار در آبادان شاید زمینه را برای فصل خوب برای این وینگر سرعتی و تکنیکی فراهم کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز