خبرگزاری کار ایران

توپچی‌ها با اوبامیانگ و لاکازت

خط هجومی مرگبار سرخ‌های پایتخت

asdasd
کد خبر : ۶۷۲۳۱۷

آرسنال پیروزی قاطعی به دست آورد و نشان داد که می‌تواند زیر نظر اونای امری عالی کار کند. توپچی‌ها سه امتیاز مقابل اورتون گرفتند، تیمی که در چند فصل اخیر، مبالغ زیادی برای خرید بازیکنان جدید پرداخته است.

به گزارش ایلنا، ریچارلیسون، گیلفی سیگوردسن، کرت زوما و جوردن پیکفورد ستون فقرات تیمی را تشکیل می‌دهند که مارکو سیلوا مربی‌اش است و آنها بی‌تردید چشم به این دارند که در میان شش تیم برتر لیگ باشند.

اما این برد دو بر صفر به کمک دو مهاجمی به دست آمد که با هم تقریبا 100 میلیون پوند برای آرسنال قیمت داشتند: الکساندر لاکازت و پیر امریک اوبامیانگ. این دو نفر حالا در چهار بازی شش گل زده‌اند و به نظر می‌رسد که می‌توانند آرسنال را در پایان فصل به جمع چهار تیم بالای جدول برسانند.

شاید برای نتیجه‌گیری زود باشد اما داشتن اوبامیانگ – که با سرعت برق‌آسایش می‌تواند دفاع حریفان را از هم باز کند و گل هم بزند - به آرسنال بعد جدیدی می‌بخشد. لاکازت هم می‌تواند به مدافعان حریف فشار بیاورد و با دویدن‌های هوشمندانه‌اش فضا ایجاد کند. به این ترتیب شمال لندنی‌ها زوجی در حمله دارند که اکثر تیم‌ها به آنها حسادت خواهند کرد.

تیم امری حالا پنج برد پیاپی کسب کرده و نخستین کلین‌شیت فصلش را هم برابر اورتون ثبت کرده است. پتر چک با وجود شایعه اینکه برند لنو 20 میلیون پوندی ممکن است جای او را در ترکیب ثابت بگیرد عملکرد درخشانی داشت. این دروازه‌بان اهل چک در نیمه اول با نوک انگشتانش ضربه ریچارلیسون را دفع کرد و چند واکنش عالی دیگر هم داشت و نتیجه را صفر - صفر نگه داشت.

لاکازت نخستین گل بازی را روی پاس آرون رمزی با شوتی کات‌دار به ثمر رساند. گل او از آن گل‌هایی بود که تیری آنری به آن افتخار خواهد کرد. این بازیکن فرانسوی در جریان برد چهار بر دو آرسنال مقابل ورسکلا در لیگ اروپا در روز پنج‌شنبه به نظر می‌رسید که روی نیمکت خوابش برده است اما در بازی با اورتون در یک‌سوم هجومی تیمش سرشار از انرژی بود و کمک کرد آرسنال بردی به دست بیاورد که شایسته‌اش بود.

گل اوبامیانگ نشان داد که آرسنال در زمانی که به شیوه سیال خود بازی می‌کند و تمرکز رقیب کاهش می‌یابد چه کارهایی می‌تواند انجام دهد. تنها دو دقیقه بعد از گل اول، مسعود اوزیل به محوطه جریمه رفت و توپ را به آرون رمزی سپرد. او هم با پاسی عالی این مهاجم گابنی را صاحب توپ کرد و او به‌آسانی از فاصله‌ای نزدیک گل دوم را زد.

آرسنال روز بی‌نقصی را پشت سر نگذاشت و سوکراتیس، مدافع این تیم به دلیل آسیب از ناحیه زانو در نیمه اول تعویض شد. توپچی‌ها امیدوارند که آسیب‌دیدگی او جدی نباشد اما حالا مردان امری به رده ششم جدول رسیده‌اند و با تاتنهام، رقیب دیرینه‌شان هم‌امتیاز هستند.

آرسنال در لیگ با واتفورد، فولام، لستر و کریستال پالاس بازی دارد و بازیکنان مطمئن هستند که می‌توانند این دیدارها را ببرند، به‌ویژه که اوبامیانگ و لاکازت چنین عالی با هم کار می‌کنند.

منبع: سایت گل / کریس ویتلی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز